اخبار داغ

نظرسنجی محبوب ترین فرنگی کار دنیا در فضای مجازی؛ سوریان و گرایی به نیمه نهایی رسیدند

نظرسنجی محبوب ترین فرنگی کار دنیا در فضای مجازی؛ سوریان و گرایی به نیمه نهایی رسیدند
حمید سوریان و محمدعلی گرایی 2 نماینده کشورمان در رقابت مجازی محبوب ترین فرنگی کار دنیا که از طریق اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی برگزار می شود، به نیمه نهایی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید سوریان و محمدعلی گرایی 2 نماینده کشورمان در رقابت مجازی محبوب ترین فرنگی کار دنیا که از طریق اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی برگزار می شود، حضور دارند و به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نظر سنجی نام کشتی گیران مطرحی همچون کارلین، ولاسوف، الکسانیان، گاردنر، بوررو و ... قرار گرفته که در میان اسامی 16 نفر حاضر در این رقابت نام حمید سوریان دارنده مدال طلای المپیک و 6 مدال طلای جهان و محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز جهان قرار دارد.

,
بر این اساس بر اساس رأی کاربران حمید سوریان محبوب تر از شینیبو اتو از ژاپن و آرتور الکسانیان از ارمنستان بود و به نیمه نهایی راه یافت و  رومن ولاسوف قهرمان نامدار روسیه را پیش رو دارد و از سوی دیگر نیز محمدعلی گرایی با نظر کاربران محبوبت تر از پیتر کایروف از بلغارستان و رضا کایالپ از ترکیه شناخته شد و در نیمه نهایی الکساندر کارلین قهرمان افسانه ای از روسیه را پیش رو دارد.
,
 
,
پیش از این در نظرسنجی بعمل آمده توسط اتحادیه جهانی کشتی حسن یزدانی  قهرمان المپیک و جهان بعنوان محبوب ترین آزادکار جهان انتخاب از نظر کاربران شده بود.
,
 
,
انتهای پیام؛
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه