اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

بسیجیان برای خدمت رسانی بی منت به مردم از یکدیگر سبقت می گیرند

بسیجیان برای خدمت رسانی بی منت به مردم از یکدیگر سبقت می گیرند
سردار کریمی گفت: امروز بسیجیان با تاسی از روحیه ایثار و از خودگذشتگی برای خدمت رسانی بی منت به مردم از یکدیگر سبقت می گیرند و امروز بسیج برای رفع مشکلات ناشی از کرونا با تمام توان در صحنه است و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در آیین بهره برداری از پروژه ها و اجرای برنامه های شهرستان کمیجان به مناسبت هفته بسیج گفت: تفکر بسیج در طول انقلاب اسلامی همواره نجات بخش و امید آفرین بوده و بسیج در هر مقطع و مسئله ای ورود پیدا کرده خاتمه دهنده مشکلات و بحران ها بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: امروز بسیجیان با تاسی از روحیه ایثار و از خودگذشتگی برای خدمت رسانی بی منت به مردم از یکدیگر سبقت می گیرند و امروز بسیج برای رفع مشکلات ناشی از کرونا با تمام توان در صحنه است و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

,

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: بسیج با محوریت مردم داری و مردم محوری همواره کلید حل مشکلات و رمز پیروزی های بزرگ بوده و هرکجا از این سرمایه عظیم به درستی استفاده شد موجب حماسه آفرینی و سربلندی ملت ها شده‌است.

,

وی ادامه داد: پیام نورانی و امید بخش مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان موجی از شادابی، نشاط و ایجاد انگیزه برای ادامه راه پرافتخار بسیج را پیش روی بسیجیان عزیز قرار داد و بسیجیان اعلام می دارند در راستای تحقق فرمایشات معظم له در گام دوم انقلاب اسلامی و تشکیل تمدن اسلامی لحظه ای متوقف نخواهند شد.

,

کریمی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد بسیج شکست توطئه های همه جانبه دشمنان ایران اسلامی است،گفت: این برگرفته از روحیه تسلیم ناشدنی بسیجیان در برابر دشمنان است.

,

وی با اشاره به طرح شهید سلیمانی بیان کرد: در شرایطی که بیماری کرونا شیوع آن گسترده شده بسیج با استفاده از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به دنبال نقش آفرینی است که با محوریت قرارگاه محله محور دنبال پای کار آوردن کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود می باشد.

,

فرمانده سپاه روح الله افزود: برای اجرا شدن صحیح طرح شهید سلیمانی باید با استفاده از بسیج مردمی و با تاسی از تفکر بسیجی به دنبال تحقق اهداف طرح باشیم و به فضل الهی و عنایاتی که خود شهید حاج قاسم سلیمانی خواهند داشت شاهد کاهش آسیب ها و قطع زنجیره شیوع بیماری باشیم.

,

وی تأکید کرد: در طول انقلاب اسلامی در همه حوادثی که برای کشور ایجاد شده ملت ایران با بهره گیری از تفکر بسیج سربلند بیرون آمدند و اگر امروز بخواهیم از پس مشکلات فعلی بربیاییم قطعا باید از تفکر بسیج استفاده کنیم.

,

کریمی ادامه داد: رویکرد بسیج در سال ۹۹ مسجد محور، سلامت محور، معنویت محور و خدمت محور است و کلیه برنامه ها در راستای تحقق این رویکردها پیش بینی شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در راستای تحقق رویکردهای بسیج قرارگاه های سلامت محور شهید سلیمانی در ۱۲ شهرستان استان تشکیل شده و تا به امروز بیش از ۵۶۰ پایگاه سلامت بسیج در محلات تشکیل شده و روزانه به این تعداد اضافه خواهد شد و بسیجیان تا پایان بیماری کرونا در کنار مردم خواهند بود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه