اخبار داغ

نماینده مردم خرم آباد در مجلس:

برخی می خواهند رفع مشکلات را به خارج از کشور گره بزنند/اتکا به ظرفیت داخلی راهگشاست

برخی می خواهند رفع مشکلات را به خارج از کشور گره بزنند/اتکا به ظرفیت داخلی راهگشاست
ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: برخی هنوز دم از برجام و مذاکره می زنند در حالی که اتکا به ظرفیت های داخلی راهگشای مشکلات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبری در این دیدار تاکیدات و صحبت هایی داشتند که عمل به آنها چراغ راه بوده و بسیاری از مشکلات را برطرف می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به زمزمه مذاکرات افزود: نباید به واسطه مذاکرات به خارج از کشور امید داشت تا در این زمینه مشکلی برطرف شود چرا که امید به بیگانگان تنها فرصت سوزی است و ذات پلید آمریکا در این سالها کاملا نمایان شده است.

,

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این سالها آمریکا دشمن ما بوده و هست و هیچگاه به تعهدات خود عمل نمی کند و بدعهدی آنها بارها ثابت شده است.

,

ویسکرمی عنوان کرد: واقعیت هایی در طول تاریخ نشان داد که آنها قابل مذاکره و اعتماد نیستند و ربطی هم به سیاست جمهوری خواه و یا دموکرات ندارد بلکه نیت و ذات آنها یکی است و تنها در مدل اجرای دشمنی و بدعهدی ها کمی تفاوت دارند.

,

وی بیان کرد: متاسفانه برخی هنوز دم از برگشت برجام می زنند در حالی که در برجام مدتها فرصت سوزی شد و آنچه دیده شد، بدعهدی طرف غربی بود.

,

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: یکی از مهمترین مشکلات در بخش اقتصادی، بدتدبیری هایی است که صورت گرفته که نمونه آن در بازار سکه و ارز بود و برخوردهای سیاسی که در نهایت منجر به مشکلات در این بخش ها شد.

,

ویسکرمی خاطر نشان کرد: امروز باید با رانت، فساد و قاچاق کالا به شدت برخورد جدی شود و و با اتکا به ظرفیت های داخلی می توان مشکلات را حل کرد.

,

وی افزود: گره زدن سرنوشت کشور به برخی از مسائل و امید به بیرون از کشور فرصت ها را هدر می دهد و باید تلاش کرد تا با استفاده از توان داخلی در جهت حل مشکلات اقدام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه