اخبار داغ

نخبه ازنایی مطح کرد:

تلاش برای سربلندی و سرنوشت کشور از نشانه های یک بسیجی است/حضور جوانان در میدان های علمی

تلاش برای سربلندی و سرنوشت کشور از نشانه های یک بسیجی است/حضور جوانان در میدان های علمی
اکبری، نخبه مبتکر و بسیجی لرستانی با اشاره به‌ضرورت تلاش همه‌جانبه برای توسعه و پیشرفت جامعه گفت: هر کس آینده کشورش برای او مهم است، لاجرم بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اکبری در گفتگو با سفیر افلاک اظهار داشت: ۲۷ ساله هستم و دانشجوی دکترای الکترونیک دانشگاه شهید رجایی تهران و دبیر فنی الکترونیک هنرستان صنعتی شهید باهنر شهرستان الیگودرز که استارت آپ تولیدی که انجام دادم، طراحی و ساخت دستگاه‌های آنالیز حرکات ورزشی و بدن انسان و دستگاه‌های آنالیز رشد کودکان و تشخیص درمان انحرافات اسکلتی بدن، با بهره‌گیری از پردازش تصویر و هوش مصنوعی، در مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی ایران بوده که به‌ عنوان یکی از ۱۰ استارت آپ برتر کشور در حوزه‌ تکنولوژی‌های پزشکی- ورزشی شناخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,


وی با اشاره به تعریف بسیجی افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، هر کسی که آینده‌ خود و کشورش را جز اولویت‌های اصلی زندگی قرار داده و سرنوشت کشور و حل مشکلات موجود برای او اهمیت داشته باشد، یک بسیجی است.

,
,


این نخبه ازنایی تصریح کرد: در سال ۹۶ به‌عنوان مجری منتخب طرح دستگاه هوشمند ورزشی و همچنین به‌عنوان نماینده‌ لرستان در جشنواره رویش بنیاد ملی نخبگان حضورداشتم و تحت حمایت بسیج علمی پژوهشی استان، این دستگاه را ساخته و در مجموعه‌های تحقیق و توسعه‌ی فناوری‌های ورزشی استان تهران و شرکت دانش‌بنیان دانش سالار ایرانیان در حال تولید و استفاده قرار گرفته است.

,
,


اکبری عنوان کرد: در زمینه‌ طراحی، ساخت و بومی‌سازی «آی سی تستر» ها نیز فعالیت داشتم و موفق به ساخت نوع جدیدی از تست کننده‌های هیبریدی بوردهای مدار مجتمع شدم.

,
,


وی بیان کرد: پروژه‌ تولید نمونه صنعتی آن برای اخذ تأییدیه تولید صنعتی در سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی در حال انجام است که با استفاده از این تست کننده در استفاده از قطعات الکترونیکی دستگاه‌ها و بوردهای الکترونیکی آن‌ها صرفه‌جویی مالی و زمانی بسیار زیادی خواهد شد.

,
,


این نخبه بسیجی لرستانی خاطرنشان کرد: ارائه‌ طراحی مفهومی و ساخت بوردهای کنترل‌ کننده مربوط به دستگاه چتر نجات سازگار با شرایط نامساعد جوی تحت نظارت پروفسور منوچهر چگنی (پدر موتور پلاسمای ایران) در سال ۹۷ توسط بنده و تیم طراحی استارت آپ کینتی موشن انجام‌شده است.

,
,


اکبری گفت: در حال حاضر به‌ صورت فنی و مشاوره‌ای با قسمت علمی پژوهشی سپاه ناحیه ازنا ارتباطی برقرار شده که امیدوارم در پیشرفت و تعالی میهن اسلامی کوشش نموده و تکلیف خود را ادا نماییم.

,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه