اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی سیستان وبلوچستان مطرح کرد؛

حمایت بسیج دانشجویی سیستان وبلوچستان از هسته های مسئله محور/از برپایی ایستگاه سلامت تا توزیع بسته های معیشتی

حمایت بسیج دانشجویی سیستان وبلوچستان از هسته های مسئله محور/از برپایی ایستگاه سلامت تا توزیع بسته های معیشتی
ابوالفضل سرگزی از شکل‌گیری و فعالیت هسته‌های مسئله‌محور بسیج در سیستان وبلوچستان خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان از این هسته‌ها حمایت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل سرگزی، مسئول بسیج دانشجویی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: یکی از وظایف بسیج دانشجویی مطالبه گری در زمان ها و عرصه های مختلف است.

وی گفت: در این راستا بسیج دانشجویی استان در قالب هسته‌های مسئله محور در شهرستان‌های مختلف نسبت به طرح مسائل جدی در جهت مطالبه گری از مسئولان دستگاه‌ها اقدام کرده و از این هسته ها حمایت می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: جشنواره نجم که همان نهضت جوانان مسئله محور است با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و از هسته های برتر بسیج دانشجویی قدردانی شد.

وی افزود: هسته اول موضوع صید ترال بود که عملکرد مثبتی دربرداشت به گونه ای که طبق گفته کارشناسان محیط زیست و محمدباقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، این اقدام نقش موثری در ابلاغ و تصویب قانون ممنوعیت صید ترال به مدت دو سال داشت.

سرگزی ادامه داد: برپایی ایستگاه سلامت توسط گروه های جهادی دانشجویی یکی از اقدامات مهمی بود که علاوه بر ویزیت رایگان بیماران اقدام به توزیع لوازم التحریر، حدود2 هزارعدد ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز در دستور کار قرار گرفته بود.

وی در ادامه از رونمایی پیش نویس سند مسائل استان در جشنواره نجم خبر داد و گفت: در این راستا پس از تلاش پنج ماهه توسط هیئت های اندیشه ورز و اساتید دانشگاهی برای شناسایی و بررسی مسائل و مشکلاتی که در استان وجود دارد بالغ بر 200 عنوان جمع آوری شد که برخی از معضلات در ذیل موارد دیگر قرار می گرفت به طوری که در نهایت 63 مسئله قطعی شد تا بتوانیم از این طریق به یک سند تخصصی، علمی و بروزشده دست پیدا کنیم تا چهره محرومیت از استان زدوده شود که در این میان تا مرحله نهایی شدن، مجدد فراخوانی اعلام و از نظرات کارشناسان استفاده خواهیم کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان اجرای مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی به مناسب هفته بسیج را یکی دیگر از برنامه ها عنوان کرد وافزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 500 میلیون تومان از محل تلاش گروه های جهادی و جذب کمک های مردمی وخیرین و هچنین ادارات و نهادهایی که در این عرصه یاری رسان بودند، جمع آوری کرده ایم که در چند مرحله گروه های جهادی بسیج دانشجویی اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در سطح استان کرده اند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه