اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان؛ از تفکر بسیجی حمایت عملی کنند

مسئولان؛ از تفکر بسیجی حمایت عملی کنند
خسروی با بیان این‌که می‌طلبد مسئولان از تفکر بسیجی در کشور حمایت عملی کنند تا همه از برکات آن بهره‌مند شوند گفت: امیدواریم مسئولان، حضور بسیج را بیش از گذشته درک کنند و بتوانیم از این برکات استفاده بیشتری را برای کشور ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: هفته بسیج بر همه بسیجیان عزیز گرامی باد چراکه ما بسیج را همه‌ی مردم می‌دانیم و هر کسی که در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی در صحنه حضور داشته باشد بسیجی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی بابیان این‌که فلسفه وجود بسیج آیه قرآن است که اگر دفاع برخی‌ها در مقابل برخی‌ها نباشد، فساد زمین را می‌گیرد، گفت: اگر بسیج در این چند دهه انقلاب نبود، فساد کشور را می‌گرفت.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اگر حضور بسیجیان در این عرصه نبود، بسیاری از موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد.

,

خسروی ادامه داد: ارتش در سال 59 هنوز جایگاه دینی و اسلامی خود را پیدا نکرده بود و تصمیم‌گیر‌ها خارجی بودند؛ سپاه آن زمان به عظمت امروز با نیروهای متنوع نبود و آن‌که جنگ را اداره کرد مردم بودند.

,

وی خاطرنشان کرد: بعد از دفاع مقدس، سازندگی پیش آمد که بسیج در قالب بسیج سازندگی کارهای عمرانی و سازندگی انجام داد.

,

حضور بسیج در صحنه‌های مختلف بی‌نظیر بوده است

, حضور بسیج در صحنه‌های مختلف بی‌نظیر بوده است, حضور بسیج در صحنه‌های مختلف بی‌نظیر بوده است,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به حضور بسیج در سرکوب فتنه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در فتنه 78، فتنه 88 و فتنه بنزینی 99 بود که حضور بسیج و مردم در دفاع از انقلاب یک حضور پررنگ و بی‌مثال بود.

,

خسروی بیان کرد: بسیج در دفاع از انقلاب در همه صحنه‌ها ازجمله سیاسی، اقتصادی، سازندگی، اجتماعی و بهداشتی بوده است به طوری که اکنون بسیج در راستای مهار ویروس کرونا و کمک به بخش درمان حضور بی‌نظیری داشته است.

,

مسئولان؛ حضور بسیج را بیشتر از گذشته درک کنند

, مسئولان؛ حضور بسیج را بیشتر از گذشته درک کنند, مسئولان؛ حضور بسیج را بیشتر از گذشته درک کنند,

وی افزود: حضور بسیج تاکنون باعث برکت ما بوده است که امیدواریم این حضور را مسئولان بیش از گذشته درک کنند و بتوانیم از این برکات استفاده بیشتری را برای کشور ببریم.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت از جهات متعدد از جمله نیروی انسانی و سایر منابع محدودیت‌هایی دارد و اگر از تفکر و ظرفیت بسیج استفاده نشود هم دولت به اهداف خود نمی‌رسید و هم جامعه بهره کافی را نمی‌برد.

,

خسروی بیان کرد: اگر از زمان شیوع ویروس کرونا با سیستم اداری غربالگری می‌شود این برای دولت هم هزینه و هم‌زمان زیادی می‌طلبید که با حضور بسیج با کمترین هزینه و زمان، وزارت بهداشت به اهداف خود در غربالگری رسید.

,

وی ادامه داد: ضدعفونی معابر را اگر وزارت بهداشت به تنهایی انجام می‌داد به لحاظ بودجه و زمان به این راحتی انجام نمی‌شد.

,

وی افزود: اگر کسی از ظرفیت بسیج استفاده نکند به اهداف خود نمی‌رسد و دود آن به چشم کل جامعه می‌رود.

,

این نماینده مردم در مجلس گفت: برای بهره‌گیری از توان بسیج باید به توصیه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب گوش کرد و لازم است مسئولان به خاطر دنیا و آخرت این نیرو را در همه جا تقویت کنند.

,

مسئولان تفکر بسیجی را در کشور حاکم کنند

, مسئولان تفکر بسیجی را در کشور حاکم کنند, مسئولان تفکر بسیجی را در کشور حاکم کنند,

خسروی خاطرنشان کرد: حضور بسیج در همه جا است و می‌طلبد مسئولان تفکر بسیجی را در کشور حاکم و حمایت عملی کنند تا همه از برکات آن بهره‌مند شوند.

,

وی یادآور شد: ملت تفکر بسیجی را باید گسترش دهند و همه تحت عنوان بسیج جای بگیرند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه