اخبار داغ

امام جمعه اسدیه:

گره‌زدن مشکلات اقتصادی به سیاست مذاکره؛ نشان‌دهنده غفلت است/ هدف مذاکره‌طلبان انتخابات ۱۴۰۰ است

گره‌زدن مشکلات اقتصادی به سیاست مذاکره؛ نشان‌دهنده غفلت است/ هدف مذاکره‌طلبان انتخابات ۱۴۰۰ است
حجت‌الاسلام خزاعی گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور با مدیریت و نظارت قابل حل است اما چون از توجه به این مسائل غفلت شده، حرف از مذاکره می‌زنند و ادعای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را با مذاکره دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مصیب خزاعی امام جمعه اسدیه در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد سخنان مقام معظم رهبری در شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا که چهارم آذرماه‌جاری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه لازم است شرایط موجود به درستی مدیریت و مشکلات اقتصادی برطرف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی با بیان این‌که راه‌حل سیاسی و نگاه به خارج از کشور مشکلات معیشتی را برطرف نخواهد کرد، افزود: باید برای رفع مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی خودمان را قوی کنیم.

,

امام جمعه اسدیه بیان کرد: کشور ایران کشوری مستقل است و رسیدن به اهداف و رفع مشکلات، استقلال در تمامی ابعاد مورد نظر است.

,

حجت‌الاسلام خزاعی عنوان کرد: باید در کشور ما مدیریت‌ها درست شود که اگر این‌گونه باشد شرایط خیلی تفاوت خواهد کرد.

,

وی به افزایش قیمت مواد غذایی، مرغ، قاچاق سوخت، قاچاق سیگار، شدت یافتن شیوع بیماری کرونا و ... اشاره و خاطرنشان کرد: این افزایش قیمت‌ها، قاچاق و سایر موارد به دلیل عدم‌مدیریت درست است که اگر در کشور شاهد مدیریت صحیح و نظارت باشیم نباید این مسائل وجود داشته باشد و بسیاری از مشکلات قابل حل است.

,

دولت؛ پالس‌های ضعف به آمریکا می‌داد

, دولت؛ پالس‌های ضعف به آمریکا می‌داد, دولت؛ پالس‌های ضعف به آمریکا می‌داد,

امام جمعه اسدیه گفت: اگر در برابر دشمن سستی و ضعف نشان دهیم ضربه خواهیم خورد؛ متاسفانه در بحث برجام و مذاکرات قبلی از سوی دولتمردان شاهد دادن پالس‌های ضعف به آمریکا بودیم که نتیجه خروج آمریکا از برجام و عمل‌نکردن به تعهداتش در برابر ایران بود.

,

حجت‌الاسلام خزاعی اظهار کرد: مشکلات اقتصادی موجود در کشور نیز به دلیل ضعف‌های موجود از سوی برخی مسئولان است.

,

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد مجدد بحث مذاکره مطرح و انجام شود دشمن برای چندمین بار از اعتماد ما سوءاستفاده خواهد کرد و برای رسیدن به اهدافش برنامه‌ریزی می‌کند.

,

امام جمعه اسدیه در خصوص توان مدیریتی دولت فعلی، گفت: همه توان دارند اما تنها راه‌حل برای عملیاتی‌کردن توان و استفاده از توان مدیریتی، تحرک است؛ دولت استعداد بالاقوه دارد که باید به‌کار گرفته شود نه‌این‌که دنبال غرب و بهانه‌های واهی برای مدیریت کشور باشیم.

,

حجت‌الاسلام خزاعی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود اشاره کردند که اگر همت شود و شاهد کار عملی باشیم، پایان دولت دوازدهم خوب است؛ پایان خوب مشروط به بروز استعدادها، نظارت و مدیریت صحیح است.

,

ضعف مدیریتی در کشور/ آمریکا دنبال نفوذ در کشور است

, ضعف مدیریتی در کشور/ آمریکا دنبال نفوذ در کشور است, ضعف مدیریتی در کشور/ آمریکا دنبال نفوذ در کشور است,

وی با بیان این‌که امروز در کشور شاهد ضعف مدیریتی هستیم، تصریح کرد: مسئولان اگر کار کنند می‌توانند اقدامات خوبی برای کشور رقم بزنند.

,

امام جمعه اسدیه به نتایج خسارت‌بار برجام از جمله عدم‌لغوتحریم‌ها اشاره کرد و گفت: آمریکا با مذاکره دنبال نفوذ در کشور است. همان‌گونه که در دور قبلی مذاکرات شاهد شناسایی جاسوس‌هایی در جلسات بودیم؛ اگر مجدد مذاکره انجام شود بعید نیست جاسوس‌های دیگری در جلسات مذاکره حضور داشته باشند.

,

حجت‌الاسلام خزاعی با تأکید بر این‌که باید مراقب نفوذ بود، اظهار کرد: دور از انتظار نیست که در جریان مجدد مذاکره آمریکا به اهدافش برسد و سر ما بی‌کلاه بماند.

,

گره‌زدن مشکلات اقتصادی به سیاست مذاکره نشان از غفلت است

, گره‌زدن مشکلات اقتصادی به سیاست مذاکره نشان از غفلت است, گره‌زدن مشکلات اقتصادی به سیاست مذاکره نشان از غفلت است,

وی در خصوص گره‌زدن مشکلات اقتصادی به سیاست مذاکره، عنوان کرد: بیان این مسائل نشان از غفلت از ظرفیت‌های داخلی است.

,

امام جمعه اسدیه گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور با مدیریت و نظارت قابل حل است اما چون از توجه به این مسائل غفلت شده، حرف از مذاکره می‌زنند و ادعای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را با مذاکره دارند.

,

هدف مذاکره‌طلبان انتخابات ۱۴۰۰ است نه رضای خدا و مردم

, هدف مذاکره‌طلبان انتخابات ۱۴۰۰ است نه رضای خدا و مردم, هدف مذاکره‌طلبان انتخابات ۱۴۰۰ است نه رضای خدا و مردم,

حجت‌الاسلام خزاعی در خصوص اهداف مذاکره‌طلبان تصریح کرد: مذاکره‌طلبان در ماه‌های پایانی از دولت دوازدهم دنبال این هستند که وجهه خوبی از خود به جای بگذارند.

,

وی ادامه داد: مشکلاتی که در کشور به خصوص در بحث اقتصادی از افزایش قیمت‌ها گرفته تا آزادسازی بنزین و ... به وجود آمده وجهه خوبی از دولتمردان در اذهان به جای نگذاشته لذا مذاکره‌طلبان به فکر این هستند که با مطرح‌کردن رفع مشکلات وجهه خوبی از خود نشان دهند.

,

امام جمعه اسدیه تأکید کرد: هدف مذاکره‌طلبان بیش از آن‌که برای رضای خدا و مردم باشد برای انتخابات ۱۴۰۰ است تا بتوانند برای دور بعدی انتخابات گزینه‌ای داشته باشند لذا امروز از هر فرصتی برای رسیدن به مقاصد خود سوءاستفاده می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام خزاعی خاطرنشان کرد: دولتمردان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم نیستند چراکه قرار بود چنان رونق اقتصادی ایجاد شود که ملت نیازی به یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نداشته باشند اما اکنون حرف از یارانه ۱۲۰ هزار تومانی می‌زنند، در بحث بنزین نیز کارت سوخت را حذف کردند و با آزادکردن و افزایش قیمت بنزین کارت سوخت مجدد مورد استفاده قرار گرفت و بسیاری مسائل دیگر؛ این‌ها همه نشان از توجه نداشتن دولت به رفع مشکلات معیشتی و زیرسوال بردن طرح‌ها و حرف‌های خودشان است.

, دولتمردان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم نیستند چراکه قرار بود چنان رونق اقتصادی ایجاد شود که ملت نیازی به یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نداشته باشند, دولتمردان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم نیستند چراکه قرار بود چنان رونق اقتصادی ایجاد شود که ملت نیازی به یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نداشته باشند, این‌ها همه نشان از توجه نداشتن دولت به رفع مشکلات معیشتی و زیرسوال بردن طرح‌ها و حرف‌های خودشان است., این‌ها همه نشان از توجه نداشتن دولت به رفع مشکلات معیشتی و زیرسوال بردن طرح‌ها و حرف‌های خودشان است.,

مذاکرات برای ایران هیچ نتیجه‌ای نداشته و نخواهد داشت

, مذاکرات برای ایران هیچ نتیجه‌ای نداشته و نخواهد داشت, مذاکرات برای ایران هیچ نتیجه‌ای نداشته و نخواهد داشت,

وی در خصوص کارنامه برجام و دولت، افزود: نتیجه مذاکره با آمریکا مشخص است چراکه آمریکا فقط دنبال رسیدن به منافع خود بوده و این مذاکرات برای ایران هیچ نتیجه‌ای نداشته و نخواهد داشت.

,

امام جمعه اسدیه تصریح کرد: پشت صحنه آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه هیچ فرقی ندارد فقط شخص عوض می‌شود. در قانون آمریکا هیچ‌تفاوتی نسبت به ایران بین جمهوری‌خواه و دموکرات نیست بلکه برنامه همه یکی است.

, پشت صحنه آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه هیچ فرقی ندارد فقط شخص عوض می‌شود. در قانون آمریکا هیچ‌تفاوتی نسبت به ایران بین جمهوری‌خواه و دموکرات نیست بلکه برنامه همه یکی است.,

مذاکره مجدد ردکردن خط قرمزهای نظام است

, مذاکره مجدد ردکردن خط قرمزهای نظام است, مذاکره مجدد ردکردن خط قرمزهای نظام است,

حجت‌الاسلام خزاعی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان بدانند که مذاکره با آمریکا هیچ‌فایده‌ای ندارد. به مذاکره‌طلبان و دولتمردان توصیه می‌شود سخنان متعدد امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد آمریکا را چندین بار و به صورت دقیق مطالعه کنند. این‌که پس از بدعهدی آمریکا در دور قبلی مذاکرات و برجام، مجدد حرف از مذاکره مطرح می‌شود نشان از عدم توجه آقایان به سخنان بزرگان و ردکردن خط قرمزها است.

,

وی خاطرنشان کرد: دولتمردان با مطرح‌کردن مجدد بحث مذاکره فقط برای کشور مشکل درست می‌کنند؛ آن‌هایی که دم از انقلاب می‌زنند باید بدانند راه‌حل مشکلات کشور در داخل است و مسائل بزرگ و مهم‌تری از مذاکره در کشور داریم که باید مورد توجه باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه