اخبار داغ

نوازی: زشت است که خداداد عزیزی را به ورزشگاه راه ندادند/ اشتباه داوری مانع برد ما شد

نوازی: زشت است که خداداد عزیزی را به ورزشگاه راه ندادند/ اشتباه داوری مانع برد ما شد
مربی تیم شهرخودرو گفت: امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما اشتباه داور مانع برد ما شد شاید من اشتباه کنم و شاید درست بگویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوازی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: دو تیم بازی جاندار، قرص و محکمی ارائه کردند، خصوصاً تیم خودمان. ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. در نیمه اول شرایط به گونه‌ای نبود که به گل برسیم. در نیمه دوم با تمرکزی که بچه‌ها در زمین گذاشتند به گل رسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با انتقاد از قضاوت علی اصغر مومنی تصریح کرد: ما هفته پیش هم به خاطر پنالتی پیکان از داوری لطمه خوردیم و در این مسابقه هم شاهد اشتباه داوری بودیم. امیدوارم کارشناسان داوری حقیقت را بگویند و اینگونه نباشد که یک نفر بگوید پنالتی بود، یک نفر دیگر بگوید نبود. این اتفاق برای تیم‌هایی چون شهر خودرو، هیچ دردی را دوا نمی‌کند. برنامه‌هایی که پخش می‌شود، فقط برای استقلال و پرسپولیس است و برای سایر تیم‌ها فقط یکی دو صحنه پخش می‌کنند که هیچ تأثیری ندارد.

,

مربی شهر خودرو با بیان اینکه این تیم امروز می‌توانست برنده بازی باشد، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم داور اشتباه کرد، شاید هم من اشتباه می‌کنم. امیدوارم این اتفاق در هفته‌های آینده رخ ندهد. سه روز دیگر بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم و امیدوارم بچه‌ها را به حالت اولیه برگردانیم. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و بازی خوبی ارائه کنیم.

,

نوازی درباره اخراج رحمتی در پایان مسابقه بیان کرد: او با داور بر سر پنالتی بحث کرد و چیز خاصی نگفت، اما داور مسابقه، رحمتی را اخراج کرد! او خودش باید دلیل اخراجش را بگوید.

,

وی در مورد شرایط فنی تیم شهر خودرو گفت: قبل از شروع فصل، به خاطر شرایط کرونا دیدارهای دوستانه کمی داشتیم و نتوانستیم هماهنگی لازم را به دست بیاوریم. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و اگر قرار است در هر مسابقه 10 موقعیت ایجاد کنیم، باید توجه کنیم که تیم‌های دیگر هم دست و پا بسته نیستند و آنها هم تلاش می‌کنند بهتر شوند. شرایط باید بهتر باشد و بیشتر تلاش می‌کنیم تا موقعیت‌های بیشتری به وجود بیاوریم.

,

مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره وضعیت مصدومیت امین قاسمی‌نژاد اظهار داشت: فکر می‌کنم او به بازی با پرسپولیس می‌رسد و مشکلی ندارد. سایر بازیکنان هم یکسری گرفتاری و مشکلاتی دارند که تلاش می‌کنیم تا جای ممکن، آنها را به دیدار با پرسپولیس برسانیم.

,

نوازی در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: جای همه هواداران خراسانی خالی بود و شهر خودرو به حمایت نیاز دارد. امیدوارم شر کرونا کنده شود تا از وجود تماشاگران استفاده کنیم. گلایه‌ای هم از مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع) دارم. خداداد عزیزی برای حمایت تیم به ورزشگاه آمده بود، اما پشت درهای ورزشگاه ماند و او را به داخل راه ندادند. این کارها خیلی زشت است. نمی‌دانم مقصر این موضوع یگان ویژه یا حراست ورزشگاه است. عزیزی شناخته‌شده، بازیکنی باارزش و جزو اسطوره‌های فوتبال ایران است. امیدوارم این مشکلات حل شود و دیگر این اتفاقات را نبینیم.

,

در ابتدای این نشست خبری، جواد طاری‌بخش مدیر رسانه‌ای و سخنگوی باشگاه شهر خودرو درباره اتفاقات ابتدای مسابقه تصریح کرد: از ناهماهنگی‌ها در مشهد و عدم حضور عوامل محترم یگان ویژه، گلایه دارم. دلیل آن را نمی‌دانم و سابقه ندارد که در یک دیدار لیگ برتر در لیگ حرفه‌ای، عوامل یگان ویژه اینقدر با تأخیر برسند. این موضوع باعث تأخیر در آغاز مسابقه شد.

,

طاری‌بخش همچنین درباره اخراج سیدمهدی رحمتی بیان کرد: پیشنهاد می‌دهم داوران، صبر خود را بالا ببرند و آنها باید سعه صدر بیشتری داشته باشند. مربی در کنار زمین فشار زیادی تحمل می‌کند و باید با داور مسابقه صحبت کند. درست نیست که داور، حرف مربی را گوش نکند و در این شرایط، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

,

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: به من اطلاع دادند مومنی داور بازی فصل گذشته صنعت نفت مقابل شهر خودرو را بر عهده داشت. از کمیته داوران سوال می‌کنم که نحوه چینش آنها چگونه است؟ امیدوارم این شرایط بهتر شود و حق شهر خودرو خورده نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه