اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب خبر داد:

اهدای بیش از ۱۰۰ قطعه عکس مزین به نام شهدا به خانواده های مبتلا به کرونا در سرپلذهاب

اهدای بیش از ۱۰۰ قطعه عکس مزین به نام شهدا به خانواده های مبتلا به کرونا در سرپلذهاب
نوروز اکبری از توزیع ۱۱۰ قطعه عکس مزین به نام شهید برونسی به خانواده های مبتلا به کرونا در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نوروز اکبری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: برنامه تأمین و اهدای تکه‌های کمک‌معیشتی موادغذایی مزین به نام شهدای گلگون کفن شهرستان در حوزه برنامه های ابتکاری گرامیداشت هفته بسیج طراحی و به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این برنامه ۱۱۰ پک کمک‌معیشتی مواد غذایی به نام ۱۱۰ شهید گلگون کفن شهرستان تهیه و توسط بسیجیان و با حضور امام جمعه شهرستان در بین خانواده هایی که مبتلا به بیماری کرونا بودن توزیع گردید.

فرمانده سپاه ناحیه اذعان داشت: این برنامه با مدد همه بسیجیان و در واقع مراسمی در خلوت باشهداست که تعدادی از بسیجیان به نمایندگی از اقشار مختلف بسیج چند دقیقه ای با شهداء سخن گفته و از این عزیزان استمداد می طلبند و در پایان این بسته های تهیه شده که مزین به تمثال مبارک شهداست توزیع خواهد شد.

اکبری گفت: در قرارگاه شهید سلیمانی بسیجیان به درب منازل مراجعه کرده و خانواده های آسیب پذیر را شناسایی کرده و برای تحت پوشش قرار دادن آنها در برنامه های حمایتی اقدامات بعدی انجام می گیرد.

وی افزود: تیمهای مراقبتی این خانواده های نیازمند را برای حمایت های مختلف به قرارگاه شهید سلیمانی معرفی خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه شهید سلیمانی بسیج سرپلذهاب اذعان داشت: حمایتهای تعیین شده برای خانواده های آسیب دیده شناسایی شده متفاوت است که یکی از این حمایتها همین توزیع بسته های کمک معیشتی است که بصورت ابتکاری در سپاه ناحیه سرپلذهاب برنامه ریزی و طراحی شده است.

اکبری تصریح کرد: پکهای حمایتی که در بین خانواده های شناسایی شده مبتلا به بیماری کرونا توزیع می شود مزین به تمثال شهداست که بعنوان یک بسته معنوی تقدیم خانواده ها می شود که به تبرک نام شهدا هرچه سریعتر شفا یابند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه