اخبار داغ

رییس اداره صمت سرپل ذهاب خبر داد:

تعطیلی واحدهای صنفی گروه مشاغل سطح یک در سرپلذهاب

تعطیلی واحدهای صنفی گروه مشاغل سطح یک در سرپلذهاب
یوسف نظری گفت: واحدهای صنفی گروه مشاغل سطح یک در سرپلذهاب از امروز عصر ساعت 20 بایستی تعطیل شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نظری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز  با قدردانی از همکاری خوب اصناف و مردم در رعایت محدویت ها و پروتکل های بهداشتی و تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: حسب تصمیم مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماری ویروسی کووید 19صنوف سطح یک که مشاغل ضروری مردم را تامین می نمایند از امروز عصر ساعت 20 بایستی تعطیل نمایند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به ارزیابی های ستاد کرونای شهرستان و با تاکید بر اثر بخشی محدویت های شبانه، مقرر شد که کلیه اصناف سطح یک شامل ( فروشگاه های بزرگ، سوپرمارکت ها، مراکز تهیه غذای آماده درهمه نوع فعالیت اعم رستورانها و طباخی که بیرون بر هستند, لبنیات فروشی و همچنین میوه فروشی ها وانت بارهای میوه فروش و سای رصنوف سطح یک ) از تاریخ ۶ آذرماه از ساعت 20شب و یک ساعت قبل از ممنوعیت تردد خودرو تعطیل شوند.

 نظری افزود: ضمانت اجرای این مهم بازرسین ستاد کرونای شهرستان هستند که بر روند اجرای محدویت های جدید شبانه نظارت خواهند کرد.

وی گفت:  با واحدهای متخلف مطابق مقررات قانون نظام صنفی و برابرماده 68 قانون مذکور رفتار و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد و پرونده های ارجاعی موضوع یاد شده خارج از نوبت رسیدگی و اجرای حکم خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه