اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد؛

اهدای 3 هزار بسته معیشتی به نیازمندان تا پایان امسال در شهرستان نور

اهدای 3 هزار بسته معیشتی به نیازمندان تا پایان امسال در شهرستان نور
نعمت اسدی از اهدای 3 هزار بسته معیشتی به نیازمندان تا پایان امسال در شهرستان نور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید نعمت اسدی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با گرامیداشت هفته بسیج و سخنان رهبری اظهارکرد: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.
 
وی گفت: هفته بسیج 295 برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های محلات و اقشارها و کانون‌ها، دفاتر اقشاری وناحیه در سطح ستاد برنامه ریزی شد که بسیاری از این برنامه‌ها مانند نهضت روشنگری، برنامه‌های مسجد محوری و ... به علت رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به اجرای برنامه‌های شاخص شهرستان نور در پنجم آذر ماه خاطرنشان کرد: افتتاحیه پایگاه‌های مقاومت، پروژه‌های محرومیت زدایی، افتتاح یادمان‌های شهداو... با حضور ائمه جمعه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به نذر خون توسط بسیجیان و مردم ولایتمدار شهرستان نور یادآورشد: اهدای خون از نیاز ضروری بیمارستان‌ها و بیماران است که در هفته بسیج اجرایی می‌شود.

اسدی با اشاره به برنامه‌های امنیتی و رزمایش گشت رضویون در هفته بسیج اظهارکرد: از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان نور تجلیل از هیأت امنا، عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، سرود خیابانی، اجرای پرواز با پاراگلایدر، نذر خون و ... که در طول هفته بسیج اجرایی می‌شود.

وی گفت: بر اساس نظر ولی امر مسلمین و دستور سردار سلامی فرمانده کل سپاه، نظر مساعد فرمانده سازمان بسیج برنامه ریزی طرح سلامت شهید سلیمانی با همکاری وزارت بهداشت در حال اجرا است که پایگاه‌های بسیج به پایگاه‌های حافظان سلامت و منازل به منازل سلامت تبدیل می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور تصریح کرد: پایگاه‌ها در اکیپ‌ها و با کمیته‌های مختلف و همیاری همه مسئولان شهرستان در رأس فرماندار شهرستان نور اجرای این کار را تا اسفند ماه ادامه می‌دهند تا بتوانیم ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم و در این مأموریت فرمانده پایگاه‌ها به عنوان فرمانده سلامت تا قطع زنجیره کرونا پای کار هستند.

این مسئول با اشاره به ارائه بسته های معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده کرونا افزود: کمک مؤمنانه در سطح حوزه‌های محلات و پایگاه‌های مقاومت به صورت پایگاه محور تا 12 اسفند اجرا می‌شود.

اسدی افزود: تا 12 اسفند سه هزار بسته معیشتی در شهرستان نور به خانواده‌های نیازمند اهدا خواهد شد و بسته‌های بهداشتی، محلول سطوح، ضدعفونی کننده دست، دستکش، ضدعفونی محل‌ها با فرمانده پایگاه و همکاری شورا و دهیاران، خانه بهداشت، هلال احمر و ... و در شهرها با همکاری شهرداری‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه