اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

ناکارآمدی برخی مسئولان عرصه را بر مردم تنگ کرده است/ خودتحریمی بدتر از تحریم است

ناکارآمدی برخی مسئولان عرصه را بر مردم تنگ کرده است/ خودتحریمی بدتر از تحریم است
حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا با تاکید بر اینکه ناکارآمدی برخی مسئولان عرصه را بر مردم تنگ کرده است، گفت: یک بخشی از مشکلات امروز جامعه ما تحریم است، ولی بدتر از تحریم خود تحریمی خود ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: یک بخشی از مشکلات امروز جامعه ما تحریم است، ولی بدتر از تحریم خود تحریمی خود ماست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر امروزه شاهد برخی نارضایتی های اجتماعی و مردمی هستیم به دلیل بی مدیریتی در توزیع و عدم نظارت دقیق کالا توسط مسئولین است.

وی در ادامه افزود : ما تا روزی که نگاهمان به داخل نباشد و اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را عملیاتی و اجرایی نکنیم و نگاهمان به خارج از کشور باشد جهش تولید سر و سامان پیدا نخواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی تاکید داشت: نگاه‌ها باید به داخل کشور باشد نه خارج از کشور، امروز ظرفیت فراوانی در کشور وجود دارد که اگر اجرایی شود هم مشکل بیکاری و از سوی دیگر بخش زیادی از مشکلات کالایی و تولیدی ما حل خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: از یک سو عده ای وارداتی نمی گذارند و از سویی دیگر ناکارآمدی برخی مدیران و مسئولان کشور عرصه را بر مردم تنگ کرده است، وجود رانت هایی که وجود دارد زمینه را در واقع به گونه ای پیش برده است که این شرایط امروزی به وجود آمده است و اصلاح این امر نیازمند یک اقدام جهادی و انقلابی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص نیازهای اصلاح کشور گفت: نگاه ها باید به داخل کشور باشد و کار جهادی صورت بگیرد. همچنین چیدمان زنجیره یک حلقه تولید، نگاه به بازارهای صادراتی منطقه، تعامل با کشورهای همسایه، انتصاب مدیران انقلابی، جهادی و پاکدست که بتوانند کار را به شکل جدی در واقع پیش ببرند.

حجت الاسلام  حسینی کیا در ادامه افزود: قوانین لازم است از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شود و از همه مهمتر گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و نگاه مردم به داخل متوجه شود زیرا نگاه به بیرون از مرزها ما را در واقع خودکفا نخواهد کرد.

وی در پایان بیان کرد: نگاه به خارج از کشور منجر به این خواهد شد که چشم ما همیشه به دست دیگران باشد و عاقبتش این خواهد بود که دیگران یا چیزی به ما نمی دهند یا اگر هم بدهند قطره چکانی خواهند داد و اگر این کارها را به نظرم انجام دهیم از این شرایطی که وجود دارد عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه