اخبار داغ

معاون بهزیستی مازندران خبر داد؛

افتتاح 140 واحد مسکن بهزیستی مازندران در روز جهانی معلولان

افتتاح 140 واحد مسکن بهزیستی مازندران در روز جهانی معلولان
علاءالدینی گفت: در روز جهانی معلولان 140 واحد مسکن محرومان از سوی بهزیستی استان افتتاح خواهد شد که از این تعداد 30 واحد مختص خانواده‌های دارای دو معلول به بالا بوده و باقی مربوط به خانواده‌های تک معلول و زنان سرپرست خانوار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نورالدین علاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی بهزیستی برای اشتغالزایی افراد تحت پوشش در سطح این استان، اظهار کرد: این کمک‌ها شامل ۱۰۲ میلیارد تومان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه بوده که بیش از ۸۰ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: از این ۸۰ میلیارد نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان از طریق بانک‌ها در حوزه شهرستان‌ها جذب شده و نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ نفر از این تسهیلات اشتغالزایی در بحث بهزیستی بهره‌مند شدند.

معاون امور توانمندسازی و مسکن بهزیستی مازندران همچنین به اقدامات در حوزه مسکن نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: امسال قراردادی با همکاری مجموعه بسیج با عنوان تأمین مسکن محرومان بسته شده که سهمیه بهزیستی در این زمینه یک هزار واحد بوده است.

این مسئول اضافه کرد: این هزار واحد میان شهرستان‌های مازندران تقسیم و قراردادهای شهرستانی آن بسته شده و با کمک بنیاد مسکن، استانداری و بهزیستی با تسهیلات قرض‌الحسنه و بلاعوض با اجرای بسیج مددجویان این هزار واحد به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی در پایان گفت: در هشت ماه گذشته ۴۳۰ واحد منزل به جامعه محرومان در پوشش بهزیستی با عناوینی ازجمله دارای معلول و زنان سرپرست خانوار واگذار شده که در روز جهانی معلولان نیز ۱۴۰ واحد مسکن در دست افتتاح قرار دارد که از این تعداد ۳۰ واحد مختص خانواده‌های دارای دو معلول به بالا بوده و باقی مربوط به خانواده‌های تک معلول و زنان سرپرست خانوار خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه