اخبار داغ

در گفتگویی عنوان شد؛

ثبت اولین شرکت دانش بنیان به همت زوج کهگیلویه و بویراحمدی+تصاویر

ثبت اولین شرکت دانش بنیان به همت زوج کهگیلویه و بویراحمدی+تصاویر
زوج کهگیلویه و بویراحمدی گفتند: بعد از دانش بنیان شدن شرکت تصمیم گرفتیم که ساده ترین اختراع خودم را وارد فاز تولید کنیم. این اختراع سیستم افزایش بازدهی اسپری استنشاقی بود. سعی کردیم که از ساده ترین، کم هزینه ترین و کم ریسک ترین محصولات شروع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ هر وقت راجع به کار صحبت می کنیم عده ای فکر می کنند کار یعنی پشت میز نشستن،فکر کنید چطور می توانیم کارها را خودمان انجام دهیم،چطور می توانیم یک مخترع شویم؟چطور می توانیم مفید باشیم؟چطور می توانیم یک کار آفرین باشیم و یک کسب و کار را با سرمایه کم و پشتکار زیاد اداره کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

, ,

بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج  کسب و کاری را که با یک پشتکار با سرمایه کم شروع شد،به شما معرفی کنیم، این گزارش به شما کمک می کند که ایده ها و کسب و کارهای خود را با اراده و پشتکار خودتان عملی کنید.

,

 

,

دکتر قهرمانی فر به همراه همسر داروسازش، زوج جوان یاسوجی هستند که با تلاش و پیگیری شرکتی دانش بنیان تاسیس کردند و محصولات تولیدی آن، ایده و اختراع خودشان است.

,

صبح زاگرس-لطفا خودتان را معرفی کنید:

, صبح زاگرس-لطفا خودتان را معرفی کنید:, صبح زاگرس-لطفا خودتان را معرفی کنید:,

قهرمانی فر:دکتر مهدی قهرمانی فر هستم، پزشک و مدیرعامل شرکت دانش بنیان الکترو طب آسیا و همسرم دکتر سعیده خردمند، داروساز که در کنار هم کار می کنیم.

,

 

,

صبح زاگرس-بعنوان یک جوان موفق این ایده از چه زمانی به فکرتان رسید؟

, صبح زاگرس-بعنوان یک جوان موفق این ایده از چه زمانی به فکرتان رسید؟, صبح زاگرس-بعنوان یک جوان موفق این ایده از چه زمانی به فکرتان رسید؟,

قهرمانی فر:اولین جرقه این  کار در زمان دبیرستان بود.

,

صبح زاگرس-عملی کردن ایده هایتان از چه زمانی شروع شد؟

, صبح زاگرس-عملی کردن ایده هایتان از چه زمانی شروع شد؟, صبح زاگرس-عملی کردن ایده هایتان از چه زمانی شروع شد؟,

قهرمانی فر:بیشتر کارهایم از ترم سه شروع شد که داروی ترکیبی درمان سینوزیت الکتروسکوپ آموزشی، تشخیصی و درمانی با قابلیت  رکورد صدا و سمع همزمان توسط دانشجویان ساختم.

,

صبح زاگرس-تعدادی از دستگاه های تولیدی شرکت خود را برای مخاطبین معرفی کنید:

,

قهرمانی فر:دستگاهی اختراع کردم که خون و هوا را جمع می کند و در کیسه ای مدرج می ریزد ؛سه اختراعم در جشنواره های ملی و منطقه ای برگزیده شدند.

,

, ,

الکترواستتوسکوپ هوشمند تشخیصی- آموزشی - درمانی شرکت ما قابلیت افزایش کیفیت و وضوح صدا ( صدای قلب و ریه) بعنوان قابلیت تشخیصی بوده و در نوع چند منظوره آن مواردی همچون DC-SHOCK، خروجی ضبط صدا و شنود چند نفره بعنوان قابلیت های درمانی - آموزشی به آن اضافه شده است.

,

سیستمی برای  سنگ شکنی کلیه  ساختیم که در عمل های جراحی تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد.

,

صبح زاگرس-راجع به اسپری ساخت شرکت خود توضیح بیشتری دهید؟

, صبح زاگرس-راجع به اسپری ساخت شرکت خود توضیح بیشتری دهید؟, صبح زاگرس-راجع به اسپری ساخت شرکت خود توضیح بیشتری دهید؟,

قهرمانی فر:اسپری استنشاقی ما این امکان را فراهم می کند که میزان بیشتری هوا به ریه بیماران برسد، مشکلی که در بیماران داریم این است که باید برای استفاده از اسپری دم و بازدم خود را با اسپری هماهنگ کنند به همین دلیل بخش زیادی از هوا از دهان بیمار خارج می شود و وارد ریه ها نمی شود ؛این اسپری فرصتی به بیمار می دهد که با خیال راحت دارو را وارد ریه خود کند.دارو وقتی وارد محفظه مخصوص می شود، با استفاده از فیلترهای مخصوص وارد فیلتر های تعبیه شده می شود که با دم و بازدم بیمار تنظیم شده و هوای اسپری وارد ریه بیمار می شود.

,

, ,

صبح زاگرس-در مورد تاریخچه شرکت خود توضیح دهید:

, صبح زاگرس-در مورد تاریخچه شرکت خود توضیح دهید:, صبح زاگرس-در مورد تاریخچه شرکت خود توضیح دهید:,

قهرمانی فر:تیرماه سال 96 بود که شرکت ما از نظر اختراعات و نوآوری ها مورد بررسی قرار گرفت و بعد از سه مرحله داوری در نهایت در شهرویور ماه آن سال بعنوان اولین شرکت دانش بنیان صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته شدیم.

,

صبح زاگرس-اولین تولیدات شرکت شما چه محصولی بود؟

, صبح زاگرس-اولین تولیدات شرکت شما چه محصولی بود؟, صبح زاگرس-اولین تولیدات شرکت شما چه محصولی بود؟,

قهرمانی فر:بعد از دانش بنیان شدن شرکت تصمیم گرفتیم که ساده ترین اختراع خودم را وارد فاز تولید کنم،این اختراع د رواقع همین سیستم افزایش بازدهی اسپری استنشاقی بود، سعی کردیم که از ساده ترین،کم هزینه ترین و کم ریسک ترین محصولات شروع کنیم.

,

 

,

صبح زاگرس-برای تولید انبوه و بازاریابی چه فکری کردید؟

, صبح زاگرس-برای تولید انبوه و بازاریابی چه فکری کردید؟, صبح زاگرس-برای تولید انبوه و بازاریابی چه فکری کردید؟,

قهرمانی فر:بله دنبال تولید انبوه هستیم.

,

صبح زاگرس:برای تولید انبوه و بازاریابی چه فکری کردید؟بیشترین بازاری که می توانید برای محصولات داشته باشید،داخلی است یا صادرات را هم در برنامه خود دارید؟

,

قهرمانی فر:اختراع وقتی وارد بازار می شود بازار سازی نیاز دارد اما وقتی سیستمی ساخته شد که قبلا مشابه آن در بازار وجود داشت بازاریابی می خواهد که کاری ساده تر از بازارسازی است، طبیعتا ما به صادرات هم فکر می کنیم.

,

 

,

صبح زاگرس-نقش خانوده چقدر در موفقیت تاثیر دارد؟

, صبح زاگرس-نقش خانوده چقدر در موفقیت تاثیر دارد؟, صبح زاگرس-نقش خانوده چقدر در موفقیت تاثیر دارد؟,

قهرمانی فر:خودم پزشک و همسرم داروساز استُ هر شغلی سختی های خودش را دارد، این تبادلات اطلاعاتی در زندگی ما دو نفر مفید واقع شد .

,

 

,

صبح زاگرس-چه توصیه ای برای جوانانی که می خواهند کاری شروع می کنند اما می گویند نمی شود؟

, صبح زاگرس-چه توصیه ای برای جوانانی که می خواهند کاری شروع می کنند اما می گویند نمی شود؟, صبح زاگرس-چه توصیه ای برای جوانانی که می خواهند کاری شروع می کنند اما می گویند نمی شود؟,

قهرمانی فر:سعی می کنم خلاصه بگویم،در کشور ما در گذار فرهنگی هستیم من و والدینم در شرایط اجتماعی متفاوتی بزرگ شدیم،با توجه به این تفاوت شرایط اجتماعی که در دو محیط متفاوت بزرگ شدید نباید انتظار حمایت زیاد از خانواده ها داشته باشیم،باید بر خود متکی باشیم. در فضای مجازی کانال های انگیزشی مختلف و زیادی برای تشویق برای رسیدن به هدف وجود دارد، برای به نتیجه رساندن هر کاری اول سعی کنید برای آن برنامه ریزی داشته باشید و تا جایی که می توانید یک دورنما داشته باشید، هر چه فرد آینده نگری درستی داشته باشد به هدف بهتر می رسد.

,

صبح زاگرس-چند ساله هستید؟

, صبح زاگرس-چند ساله هستید؟, صبح زاگرس-چند ساله هستید؟,

قهرمانی فر:بنده متولد روز پژوهش سال 69 هستم و خانمم هم متولد 71 است.

,

 

,

صبح زاگرس-چشم انداز شما برای آینده کارتان چیست؟

, صبح زاگرس-چشم انداز شما برای آینده کارتان چیست؟, صبح زاگرس-چشم انداز شما برای آینده کارتان چیست؟,

قهرمانی فر:یادم هست در سن 18 سالگی جایی یک جمله دیدم که به یک استاد خوش نویس دادم نوشت و آن را در اتاقم نصب کردم و جمله این است که برای من هیچ  بن بستی وجود ندارد  یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه