اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

مشکلات اقتصادی و گرانی‌های افسارگسیخته سیاسی نیست/تکرار مذاکره خودفریبی است

مشکلات اقتصادی و گرانی‌های افسارگسیخته سیاسی نیست/تکرار مذاکره خودفریبی است
امیری با بیان این‌که مشکلات معیشتی جامعه ما سیاسی نبوده و راه‌حل مدیریتی دارد گفت: لیبرال‌ها و نئو لیبرال‌های داخلی با خودفریبی به دنبال تکرار مذاکره با آن‌هایی هستند که به امضایشان در برجام پایبند نبودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی حیدر امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به بیانات رهبری در شورای اقتصادی سران قوا اظهار داشت: تشکیل شورای اقتصادی و گرد هم آوردن سران قوا، مسئولین ذی‌ربط، تصمیم گیر و تصمیم‌ساز در حوزه اقتصادی یکی از ابتکارات هوشمندانه رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی بابیان این‌که بسیاری از افراد خودباخته و ناآگاه با تفکر مادی گریانه و لیبرال دموکرات حاکم بر غرب و نگاه به کدخدا معتقدند مشکلات اقتصادی درون کشور ما راه حل ندارد افزود: مشکلات امروز ما راه‌حلی برگرفته از اراده قوی ملت ایران دارد؛ امروز جنگ ما با استکبار جهانی جنگ اراده‌هاست دشمنان می‌خواهند با تحریم، تحریف و نبرد رسانه‌ای، امنیتی، جنگ شناختی و ادراکی اراده پولادین ملت ایران در هم بشکنند.

,

تئوریسین و تحلیل‌گر مسائل سیاسی غرب آسیا عنوان کرد: انتظار گشایش از جانب جنایتکارانی با اعمال ظالمانه‌ترین تحریم‌ها علیه ملت ایران، ساده‌لوحانه‌تر از پناه بردن به گرگ است، گرگی که به دنبال دریدن بره‌هاست و اگر این چشم امید داشتن به غرب از روی آگاهی باشد که عین خیانت به مردم کشور است.

,

وی با اشاره به این‌که مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه ما سیاسی و برگرفته از تحریم‌ها نیست و راه‌حل مدیریتی دارد خاطرنشان کرد: آن‌هایی که چشم به جنایتکاران غربی دارند می‌دانند که هدف دشمنان از مذاکرات و دادن امتیازها، از بین بردن اقتدار نظامی و شکستن محور مقاومت است و قطعاً امتیازهای این‌چنینی که با خوش‌خیالی برای رفع تحریم‌ها به دشمن داده شود، خیانت به جهان اسلام و محور مقاومت و مظلومین دنیاست.

,

امیری بابیان این‌که گره زدن مشکلات اقتصادی و گرانی‌های افسارگسیخته به سیاست امری اشتباه است تصریح کرد: عدم لغو تحریم‌ها، عقب‌ماندگی انرژی و دانش هسته‌ای و پای بند نبودن غربی‌ها به مذاکره و امضای خود از نتایج برجام بود؛ امروز پوپولیست ها، لیبرال‌ها و نئو لیبرال‌های داخلی به دنبال برجسته‌سازی تکرار مذاکره و فریب مردم هستند آن‌هایی که علی‌رغم ادعای دانستن زبان دنیا خودفریبی کردند.

,

تحلیل‌گر مسائل سیاسی غرب آسیا بیان کرد: خیانت، جنایت، جاسوسی، کودتا و اعمال انواع تحریم‌ها استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های آن‌ها در حافظه تاریخی ملت ما وجود دارد براین اساس امید به آمریکا و گروهی که به حرف، قول و امضایشان در برجام پایبند نبودند خودفریبی است.

,

وی بابیان این‌که هر دو طیف سیاسی آمریکا به دنبال امتیاز موشکی و منطقه ای از جانب ایران هستند اذعان داشت: دموکرات‌ها در صورت روی کار آمدن به دنبال توافق هوشمندانه و فریبکارانه با ایران هستند و خصیصه‌شان زیبا صحبت کردن و داشتن دستکش مخملی است؛ اگرچه جمهوری خواهان و دموکرات راهبردشان یکی است و تاکتیک و نحوه اعمال سیاستش فرق می‌کند.

,

امیری امیدواری را وجه اشتراک تمامی بیانات رهبری دانست و گفت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه و اعتماد به نیرو و توانمندی جوانان پا به کار و پرانرژی که انگیزه خدمت به‌نظام، انقلاب و حاکمیت را دارند و شجاعت، همت و پیگیری مسئولان قطعاً مشکلات از سر راه برداشته و موفق خواهیم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه