اخبار داغ

آیت الله محمودی گلپایگانی تاکید کرد؛

امید به خارج ساده لوحی است/افزایش توان داخلی خنثی ساز توطئه ها

امید به خارج ساده لوحی است/افزایش توان داخلی خنثی ساز توطئه ها
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با بیان این که امید به کشورهای خارجی ساده لوحی است گفت: باید تمام توجه را صرف توان داخلی کنیم تا توطئه های دشمن را خنثی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، طی سخنانی اظهار داشت: قرآن کریم می‌فرماید «عاقبت نیک برای متقین و پرهیزگاران است» لذا اگر سعادت دنیا و آخرت را می‌خواهیم فقط با تقوا به آن می‌رسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
محمودی افزود: وقتی بشر از خدا غافل شد و در دام شهوات و تمایلات نفسانی قرار گرفت و به هر گناهی دست می‌زند، لذا ریشه تمام زشتی‌های اخلاقی غفلت از یاد خداست که این گناهان سبب نزول بلاها و گرفتاری‌ها هم می‌شود پس باید از خداوند طلب بخشش و استغفار داشته باشیم تا انشاالله همچنان رحمت خود را بر ما نازل فرماید.
,
 
,
امام جمعه ورامین بیان داشت: باید بدانیم همه ما بهره‌مند از نعمت‌های الهی هستیم و باید شکرگزار این نعمت‌ها باشیم یکی از این نعمت‌ها، نعمت ولایت و نعمت انقلاب اسلامی است شکرگزاری این نعمت‌ها به این است که تا می‌توانیم خدمت کنیم، مردم به یکدیگر خدمت کنند، خصوصاً در این شرایطی که دنیا گرفتار یک بیماری ویرانگر و جهانی شده است باید همه ما دست به دست یکدیگر داده و با کمک به هم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: از سوی دیگر مسئولان باید قدردان باشند خداوند توفیق خدمتگزاری به چنین مردمی را نصیب آنها کرده است و هرگونه کوتاهی خسران دنیا و آخرت را خواهد داشت.
,
 
,
محمودی با بیان اینکه این مشکلات اقتصادی اصلاً قابل قبول نیست عنوان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «بسیاری از آنها با مدیریت صحیح حل خواهد شد» بدانیم آمریکا و اروپا دوستدار مردم ما نیستند آنها در طول حیات خود به ملت‌های دیگر خاصه ملت ایران ظلم کردند و امید داشتن به آنها ساده لوحی است، لذا باید مسئولان کشور تمام توجه خود را به توان داخلی صرف کرده تا انشاالله بتوانیم توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی سازیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: مهر
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه