اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

سخنان رهبری برای بهانه‌جوها اتمام حجت بود/ غلبه بر تحریم‌ها با تکیه بر توان داخلی تنها راه شکست دشمن است

سخنان رهبری برای بهانه‌جوها اتمام حجت بود/ غلبه بر تحریم‌ها با تکیه بر توان داخلی تنها راه شکست دشمن است
سید جعفر قنادباشی گفت: بیانات مقام معظم رهبری اتمام حجتی بود برای کسانی که در صدد بهانه تراشی و ایجاد تردید در تلاش برای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر قنادباشی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی گفت: سخنان رهبر فرزانه انقلاب اتمام حجتی بود برای کسانی که در صدد بهانه تراشی و ایجاد تردید در تلاش برای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه فرمایشات معظم له به منظور از بین بردن بهانه هایی بود که برخی با توسل به آنها سعی در تعلل و اهمال ورزی دارند، ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب با سخنان خود کوشیدند تا تمامی راه هایی که در خصوص حل و فصل مشکلات اقتصادی کشور است را مورد بررسی قرار دهند.

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اینکه راهی جز رونق بخشیدن به اقتصاد و جهش تولید وجود ندارد را بیان و تشریح کردند، ابراز کرد: ایشان عنوان کردند اینکه برخی معتقدند راه حلی برای اقتصاد نداریم، چنین چیزی نیست و این بهانه نادرستی است؛ چرا که ما راه حل های متعددی برای حل و فصل مشکلات متعدد اقتصادی داریم و کارشناسان برای مشکلات راه حل هاییی ارائه کرده اند.

,

قنادباشی اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب در بخش دیگر بیانات خود فرمودند راه حل هایی که مجلس، دولت و بخش خصوصی ارائه می دهند باید مورد بررسی قرار گیرد و این راه حل ها نشان دهنده این است که توافق و اجماعی در مورد راه حل ها وجود دارد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه معظم له بیان کردند اینکه برخی عنوان می کنند بر سر راه حل ها اختلاف است، چنین چیزی نیست، ابراز کرد: برخی معتقدند که ما باید تحریم ها را دور بزنیم و رفع کنیم تا مشکلات کشور حل شود و در این عرصه رهبر فرزانه انقلاب بیان کردند که ما این راه ها را پیموده ایم و سال ها وقت کشور صرف شد و تجارب گذشته دیگر کافی است.

,

وی تأکید کرد: رهبر حکیم انقلاب تأکید کردند که باید بر تحریم ها غلبه کنیم و و تنها راه باقی مانده برای شکست تحریم ها، غلبه بر آن است و مسئله ای که معظم له فرمودند این بود که تنها کاری که ما باید انجام دهیم تلاش و همت است که راه خوش عاقبتی است چرا که این راه می تواند برکات زیادی داشته باشد.

,

قنادباشی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از سال ۸۹ تاکنون شعار سال ها را بر اساس عناوین اقتصادی نامگذاری کرده اند، خاطر نشان کرد: یکی از دلایلی نامگذاری با این عناوین این بوده است که با الهامی که از این نامگذاری ها می گیریم، بتوانیم از مشکلات اقتصادی عبور کنیم و این نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران از مدت ها پیش خود را برای آنکه در این عرصه گام بردارد، آماده کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه