اخبار داغ

صبح امروز؛

اولین جلسه کارگروه بانوان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان برگزار شد

اولین جلسه کارگروه بانوان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان برگزار شد
اولین جلسه کارگروه بانوان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان صبح امروز و با حضور قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب استان همدان و اعضای این کارگروه متشکل از بانوان عضو خانواده های شاهد و ایثارگر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در اولین جلسه کارگروه بانوان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان، ابتدا مجتبی شاکری؛ دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی کشور در طی یک تماس تلفنی با تقدیر و تشکر از اهتمام خواهران حاضر در جلسه که جهت تشکیل کارگروه بانوان جمعیت با رعایت پروتکلهای بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی گردهم آمده بودند نکاتی را بیان داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شاکری با تقدیر از زحمات خالصانه سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی(دبیر سابق جمعیت جانبازان استان)در طی دوران این مسئولیت خطیر ؛ با اشاره به اهمیت نقش بانوان در نظام مقدس اسلامی عنوان داشت : لزوم فعالیت خواهران در سطح جبهه انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش احساس می شود.

,

وی با اشاره به لزوم انسجام در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی به ویژه از جانب کارگروه بانوان، اظهار کرد: موضوع مطالبه گری آحاد مردم از مسئولین براساس فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری باید به یک فرهنگ و امری ضروری در جامعه اسلامی تبدیل شده و اعضای این کارگروه در این زمینه اقدامات لازم را به عمل آورند.

,

وی بیان کرد: اعضای این کارگروه در مسیر بهره گیری از نظرات و پیشنهادات بانوان نخبه در مسیر توسعه و پیشرفت کشور و حل مشکلات کشور بهره گیری لازم را به عمل آورند.

,

در ادامه این نشست محمود احدیان، قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب استان همدان درباره تاریخچه و اهداف، اساسنامه و مرامنامه جمعیت نکاتی را بیان و توضیحاتی نیز درخصوص تعداد و مسوولان دفاتر و کمیته‌های جمیعت در سطح استان ارایه کرد.

,

, ,

احدیان یکی از رسالت های این جمعیت را جریان انداختن گفتمان انقلاب در سطح جامعه دانست و اظهار داشت: باید با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و با در نظر گرفتن اقتضائات روز جامعه فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس را در جامعه پیاده سازی کنیم.

,

احدیان همچنین کادر سازی و توجه به نقش جوانان در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: ارتقاء بازدهی عملکرد مجموعه های فرهنگی و اجتماعی با جوان سازی نیروها و بهره گیری از تجربیات افراد پیشکسوت در بخشهای مختلف محقق می شود.

,

لازم به ذکر است در این جلسه طی حکمی سرکار خانم پروین سلگی به عنوان مسئول کارگروه بانوان جمعیت در استان همدان به مدت یکسال معرفی شدند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه