اخبار داغ

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی:

دولت هفت سال کشور را معطل مذاکره کرده است/ رسوب و فاسد شدن کالا در گمرک که ربطی به تحریم‌ها ندارد

دولت هفت سال کشور را معطل مذاکره کرده است/ رسوب و فاسد شدن کالا در گمرک که ربطی به تحریم‌ها ندارد
علی جدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیاناتش دو موضوع رفع تحریم یا مقابله با تحریم را عنوان کرده، گفت: دولت هفت سال است که کشور را معطل مذاکره و رفع تحریم کرده اما موفق نشده است بنابراین نباید این مسیر را مجدد دنبال کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با بیانات مقام معظم رهبری در جمع سران قوا اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در بیاناتشان توجه به تولید داخل و حمایت از تولیدکنندگان را مطرح کرده اند و در این جلسه نیز تاکید موکد داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
 
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: بسیاری از تاکیدات رهبری شاید بیشتر به دلیل نگاه اخیر دولت است که می خواهند افکار عمومی را به سمتی ببرد که رفع مشکلات کشور در گرو ارتباط با آمریکا است که این اشتباه در گذشته نیز تکرار شده  که نتیجه ای حاصل نشده بود.
,
 
,
 
,
 
,
جدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دو موضوع رفع تحریم یا مقابله با تحریم را عنوان کرد، گفت: دولت هفت سال است که کشور را معطل مذاکره و رفع تحریم کرده اما موفق نشده است بنابراین نباید این مسیر را مجدد دنبال کند.
,
 
,
 
,
 
,
وی یادآور شد: در رابطه با موضوع مقابله با تحریم در گام نخست باید تحریم های داخلی کشور برداشته، پیگیری ها و حمایت از تولید کنندکان داخلی بیشتر شود زیرا بسیاری از تولید کنندگان و کارآفرینان داخلی که نقشی در اقتصاد کشور دارند معتقد هستند که اگر تحریم ها و مشکلات داخل کشور برداشته شود، تحریم های بین المللی حل خواهد شد.
,
 
,
 
,
 
,
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابتدا باید مسائل داخلی حل شود، گفت: رسوب کالا ها در گمرک علاوه بر تعطیل شدن تولید مواد اولیه را از بین می برد که ربطی به تحریم ها ندارد و باید در داخل کشور مدیریت شود.
,
 
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه رفع مشکلات کشور بنابر بیانات مقام معظم رهبری در مقابله با تحریم هاست، گفت:  شجاعت در تصمیم گیری و مدیریت صحیح قطعا نتیجه بخش خواهد بود و تحریم ها هیچ تاثیری بر کشور نخواهد داشت.
,
 
,
 
,
 
,
جدی بیان داشت: در مدت هفت سال از عمر دولت اگر مسئولان کشور به بیانات مقام معظم رهبری توجه داشتند، قطعا وضعیت بهتری خواهیم داشت اما زمانی که تقاضای مذاکره مجدد مطرح شود، آنها فشار را بیشتر می کنند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه