اخبار داغ

پایان قائله عجیب جودوکار فینالیست آسیا؛

اعتراض تند و تیز میراسماعیلی/ عذرخواهی مدیر ورزش شبکه سه از رئیس فدراسیون جودو

اعتراض تند و تیز میراسماعیلی/ عذرخواهی مدیر ورزش شبکه سه از رئیس فدراسیون جودو
مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما از رئیس فدراسیون جودو عذرخواهی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق برنامه قبلی قرار بود صبح امروز هفتم آذر ماه آرش میراسماعیلی به همراه حسن مهری رئیس کمیته همگانی و مریم بربط  در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم شرکت کنند که با وجود هماهنگی های صورت گرفته، با حضور بربط به این برنامه مخالفت شد و رئیس فدراسیون جودو نیز به نشانه اعتراض به این اقدام، حاضر نشد مهمان در برنامه حاضر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو در این باره اظهار داشت: مسئولان برنامه هیچ دلیل قانع کننده‌ای درخصوص حضور پیدا نکردن خانم بربط دراین برنامه نداشتند. این بانوی جودوکار با هماهنگی تهیه کننده برنامه در این شرایط سخت کرونا، از همدان به تهران آمد و شب گذشته در هتل مستقر ودر زمان لازم در محل سازمان صداوسیما حضور پیدا کرد، ولی اجازه عبوراز واحد نگهبانی را پیدا نکرد.
,
 
,
میراسماعیلی ادامه داد: تهیه کننده برنامه در این خصوص هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداشت و به من گفتند به برنامه بروم که قبول نکردم. متأسفانه برخوردشایسته ای صورت نگرفت و این اعتراض خود را با ارسال نامه‌ای رسمی به اطلاع رئیس سازمان خواهیم رساند.
,
 
,
*واکنش رییس فدراسیون جودو: مردم حق دارند به شما اعتماد نکنند
, *واکنش رییس فدراسیون جودو: مردم حق دارند به شما اعتماد نکنند,
رییس فدراسیون جودو در ادامه با انتشار یک پست اعتراض‌آمیز در پیج شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی، به این اتفاق عجیب واکنش تندی نشان داد. میراسماعیلی نوشت:  بانوی تاریخ ساز جودوی ایران؛ 
,
 
,
امروز در مقابل رفتار پهلوانانه شما سر تعظیم فرود آوردم. وقتی دیدم در مقابل برخورد ناشایست رسانه میلی و اینهمه مسافتی که برای حضور در برنامه طی کرده بودی و راهت ندادن فقط لبخند می زدی و به من پیام دادی که قسمت نیست شما در برنامه حضور پیدا کنید، از خودم خجالت کشیدم که بدون شما در این برنامه باشم و بخودم بالیدم و گفتم مرام پهلوانی به سن و سال و مردانه بودن نیست. بی شک این نوع رفتارها هیچ خللی در آرزوهای قهرمانیت نخواهد داشت و مطمئنم مدالهای بیشتری در آینده نه چندان دور بر گردنت خواهیم دید. تلاشهایت و احترام به ارزشهای کشورمان برای من قابل احترام است و خدا را شاکرم که الگوی قهرمانی و پهلوانی خوبی در ورزش بانوان کشور هستی و افسوس و تاسف میخورم برای کسانی که به سادگی پا روی اینگونه مواضع می گذارند و بعد از اینگونه رفتارها و فرار نخبگان سوال می پرسند که چرا؟ اما این چراها را خودتان پاسخ دهید تا کی نخبه سوزی و تا کی بی تدبیری در این رسانه میلی و چرا کسانی که پای ارزش های کشور ایستادن و افتخارآفرینی کردند، از طرف شما باید چوب بخورند. شاید سیاست شما عوض شده و ما نمی‌دانیم پس باید به مردم حق داد که به شما اعتماد نکنند. اما این را بدانید من و امثال بربط ها بیشتر از پیش مقاوم هستیم و بخاطر مردم کشورمان می‌جنگیم.
,
 
,
 *عذرخواهی مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما از رئیس فدراسیون جودو
,  *عذرخواهی مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما از رئیس فدراسیون جودو,
به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو،  میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما، طی تماسی تلفنی با آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو ، ضمن عذرخواهی به خاطر اتفاق  پیش آمده، رفتار صبح امروز و راه ندادن مریم بربط، تنها بانوی فینالیست ایران در رقابت های قهرمانان جوانان آسیا را اشتباهی سهوی خواند و اعلام کرد که با مقصران این امر برخورد خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه