اخبار داغ

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

دولت همکاری‌اش را به دور ازحب و بغض با مجلس بیشتر کند/ دلخوش به لبخند آمریکایی‌ها نباشیم

دولت همکاری‌اش را به دور ازحب و بغض با مجلس بیشتر کند/ دلخوش به لبخند آمریکایی‌ها نباشیم
غلامرضا منتظری گفت: هفت سال دلخوش به دشمن بودید و مشکلی حل نشد. دموکرات با جمهوری خواه فرقی نمی‌کند. راه مقابله با تحریم‌ها نگاه به درون و تقویت ظرفیت‌های خودمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  غلامرضا منتظری امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد:  جامعه ما امروز با مشکلات متعددی مواجه است که در راس آن مسائل اقتصادی و معیشتی است  اگر با نگاه تقدمی به مسائل نگاه کنیم امروز یک مسئله برای کشور ما پاسخگویی به اقتصاد و معیشت مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما،,

وی ادامه داد: زمانی که  بین مردم می رویم، اولین خواسته شان از این مجلس اتخاذ راهکاری موثر برای  از بیرون رفتن مشکلات اقتصادی،  پیشگیری از وضعیت لجام گسیخته قیمت ها و آشفتگی در بازار و بی ثباتی بازار ارز بورس است که همه اینها جز خواسته های اساسی است.

,

نائب رئیس کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حل همه مشکلات کشور راه‌حل دارد، پاک کردن صورت مسئله آسان است اما حل مسئله نیاز به هم همت بلند وعزم و اراده قوی دارد.

,

منتظری ادامه داد: همین نکته در فرمایشات اخیر حضرت آقا کاملا مشهود است که راهکار داریم و اینطور نیست که راهکار وجود نداشته باشد مشکل را باید در ضعف تدبیر و سو مدیریت، ضعف همت و اراده مسئولان جستجو کرد.

,

وی اذعان کرد: امروز اگر همت مسئولین و کارگزاران و دولتمردان نسبت به دغدغه های مردم افزایش پیدا کند، حتما مجلس ظرفیت کنونی حرکت خود را بیشتر و بیشترخواهد داد.

,

مجلس امکانات قوه مجریه در اختیارش نیست دولت باید همکاری کند

, مجلس امکانات قوه مجریه در اختیارش نیست دولت باید همکاری کند, مجلس امکانات قوه مجریه در اختیارش نیست دولت باید همکاری کند,

منتظری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی تمام دغدغه هایش را به پاسخگویی نیاز اساسی مردم گذاشته، اضافه کرد: مجلس که امکانات قوه مجریه در اختیارش نیست، مجلس ریل گذاری میکند نمایندگان وقت زیادی برای تصویب بسته معیشتی به مردم گذاشتند. پاسخگویی به نیازهای اساسی بعنوان اولین اولویت تمام کیمیسون های مجلس یازدهم فرار داده شده، حالا این گام  توسط مجلس برداشته شدو شورای نگهبان هم تصویب کرد و دولت هم باید در این شرایط سخت کرونا برای مردم قدمی بردارد.این بسته معیشتی دولت و مجلس هست .

,

وی بیان کرد: در این شرایط بهترین کار این است که به دور از احساسات و حب و بغض دولت همکاری اش را بامجلس افزایش دهد چون منابع ما یکی است.

,

منتظری متذکر شد: مردم نباید فدای برخی از نقطه نظرات سیاسی شوند مجلس جلوتر گام اساسی برداشته دولت هم  خودش را به مصوبات مجلس نزدیکتر کند وگام های موثر برای کاهش دغدغه های مردم برداشت .

,

وی با بیان اینکه انچه که مصوب شده چه در مجلس  چه در دولت پاسخگوی نیاز مردم نیست، اذعان کرد: اما اینکه مردم  بدانند که مسئولان هم با آنها احساس همدردی  می کنند خودش تزریق امید به مردم است مردم هم مشکلات را درک می کنند اما توقع دارند یک احساس همدردی و دلسوزی مو مسئولیت و مدیریت جدی تر را از دولت ببینند .

,

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی  به سیر صعودی قیمت مرغ در کشور اشاره کرد و گفت:  اخر چه لزومی دارد قیمت مرغ در کوتاه مدت سیر صعودی به خودش بگیرد این  تاسفبار است و نشان می دهد که  در بعد نظارتی مان خوب عمل نکردیم و رها کردیم . چرا مردم باید شب بخوابند و صبح بیدار شوند که قیمت ها دگرگون شده است.

,

مذاکره دوباره امریکا  نگاهی فریبنده است/ هفت سال نشستید و چیزی حل نشد

, مذاکره دوباره امریکا  نگاهی فریبنده است/ هفت سال نشستید و چیزی حل نشد, مذاکره دوباره امریکا  نگاهی فریبنده است/ هفت سال نشستید و چیزی حل نشد,

وی با تاکید براینکه ما باید نگاه مان را به درون معطوف کنیم، خاطرنشان کرد: اینکه تحریم ها اثر گذار است تردیدی نیست ولی باید بدانیم که وقتی جامعه ای از آرمان ها و ارزش های خود دفاع می کند این سختی ها را دارد.  جبهه استکبار هرچه در تیرو کمان مکر و حیله اش داشته علیه نظام جمهوری اسلامی اعمال کرده است و بار اولشان نیست و ادامه خواهد داشت . تا زمانی که ما به دنبال دفاع از ارزش های خود هستیم احساس خطر می کنند و ما همواره باید آمادگی مواجه با موضع جبهه استکبار را داشته باشیم.

,

منتظری مذاکره دوباره امریکا را نگاهی فریبنده دانست و افزود:این دیدگاه که ما پای میزمذاکره نشستیم همه چیز حل می شود. دیدید هفت سال نشستید و چیزی حل نشد. نگاه کنید به کشورهای منطقه عربستان صعودی در بین کشورهای مرتجع منطقه در برابر امریکا تسلیم تر بود اما ببینید چه تعبیر زشتی برایش بکار بردند که گفتند گاو شیرده.

,

هزینه  مذاکره ای که باعزت و مصلحت ما اصلا سازگار ندارد، سنگین است

, هزینه  مذاکره ای که باعزت و مصلحت ما اصلا سازگار ندارد، سنگین است, هزینه  مذاکره ای که باعزت و مصلحت ما اصلا سازگار ندارد، سنگین است,

وی تصریح کرد: هزینه سازش و مذاکره ای که باعزت و مصلحت ما اصلا سازگار ندارد برای کشور سنگین خواهد بود لذا اگر ما نگاه مان را خارج از کشور معطوف کردیم خودباوری و اتکا به توانمندی های خودی از بین خواهد رفت.
منتظری تاکید کرد: باید تلاش کنیم برای حل مشکلات دستمان را به زانوی خود بگذاریم نه اینکه از تجارب جهانی استفاده نکنیم و از کمک های دیگران بهره نگیریم اما اساس کار باید در درون کشور محکم شود.

,
,

راه مقابله با تحریم ها نگاه به درون و ظرفیت های خودمان/دمکرات با جمهوری خواه فرقی نمی کند

, راه مقابله با تحریم ها نگاه به درون و ظرفیت های خودمان/دمکرات با جمهوری خواه فرقی نمی کند, راه مقابله با تحریم ها نگاه به درون و ظرفیت های خودمان/دمکرات با جمهوری خواه فرقی نمی کند,

منتظری اضافه کرد: کشور وابسته به دیگران باشد شکننده است و درهر مقطعی می تواند کشور را تحت تاثیر تبلیغات خود قرار دهند اما اگر روی پای خود بایستیم  قابلیت و امکاناتش را داریم. راه مقابله با تحریم ها نگاه به درون و ظرفیت های خودمان و برداشتن موانع  تولید و تقویت عزم و اراده است.

,

وی متذکرشد:  اگر نگاهی به  گزینه های احتمالی بایدن برای کابینه اش بینددازیم، کسانی هستند که عمدتا در زمان اوباما مسئولیت داشتند و اوباما چهره اش برای ایرانی ها مشخص است لذا ما نباید  دلخوش به لبخند انسوی مرزها باشیم، دمکرات با جمهوری خواه فرقی نمی کند.باید احساس مسئولیتمان را افزایش دهیم، همکاری دولت و مجلس افزایش پیدا کند، مجلس گام های خوبی برداشته و دولت محترم هم باید آستین همتش را بیشتر بالابزند و چتر نظاراتی اش را بیشتر باز کند و با کنترل بر قیمت ها با استفاده از اهرم های نظارتی  مشکلات اقتصادی مردم را کمتر کند .

,

نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: اگر ما با مردم صادقانه برخورد کنیم و آنها  همت و تدبیر دولتمردان  و کارگزاران را ببیند سختی ها را تحمل می کنند اما ضعف مدیریت و نظارت را نمی توانند تحمل کنند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه