اخبار داغ

انصار الله:

بمباران صنعاء، اهمیت تداوم پاسخگویی و بازدارندگی را نشان داد

بمباران صنعاء، اهمیت تداوم پاسخگویی و بازدارندگی را نشان داد
سخنگوی رسمی جنبش انصار الله یمن تأکید کرد که حملات ائتلاف سعودی به صنعاء نشان داد که پاسخ به این حملات، تا چه میزان اهمیت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منابع خبری، امروز (جمعه)،‌گزارش دادند که نیروهای ائتلاف سعودی نقاط مختلفی از صنعاء پایتخت یمن را هدف حملات هوایی قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
«محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصار الله یمن در واکنش به این حملات گفت: «بمباران صنعاء و سایر استانهای یمن، حامل پیام جدیدی نیست، جز تأکید بر اهمیت تداوم پاسخگویی و بازدارندگی».
,
 
,
شبکه خبری المسیره به نقل از عبدالسلام گزارش داد، پاسخگویی و بازدارندگی باید ادامه یابد تا تجاوز متوقف و محاصره نیز شکسته شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد، ائتلاف متجاوز سعودی گمان می‌کند که این حملات، چیزی را در مسیر رویارویی تغییر خواهد داد، ولی فراموش کرده است که شش سال «بمباران وحشیانه»، فقط باعث صلابت و انسجام بیشتر ملت یمن شد.
,
 
,
جنگنده‌های سعودی اردوگاه «الصمع» در ناحیه «ارحب» صنعاء و در سه نوبت منطقه «جبل عیبان» در ناحیه «بنی مطر» را بمباران کردند منطقه «ارحب» در چهار نوبت و منطقه «جربان» در ناحیه «سنحان» چهار بار هدف حمله قرار گرفت.
,
 
,
ائتلاف سعودی اردوگاه «ریمه حمید» در جنوب پایتخت یمن را در سه نوبت هدف حمله قرار داد. مخزن‌های نفتی شرکت ملی نفت یمن نیز هدف گرفته شدند.
,
 
,
این حمله پس از انتقام ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از ریاض صورت می‌گیرد. شامگاه روز دوشنبه بود که وزارت انرژی عربستان سعودی اذعان کرد مخزن‌های نفتی این کشور در جده هدف قرار گرفته‌اند.
,
 
,
پیش از آن سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرده بود، عملیات مذکور در پاسخ به ادامه تجاوز و محاصره یمن و نیز وعده چند روز پیش نیروهای مسلح یمن مبنی بر انجام عملیات گسترده در عمق عربستان سعودی انجام شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: فارس
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه