اخبار داغ

آنچه در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد گذشت:

انتقاد امام جمعه لنده از افسارگسیختگی بازار این شهر

انتقاد امام جمعه لنده از افسارگسیختگی بازار این شهر
امام جمعه موقت لنده گفت: وضعیت بازار افسارگسیخته کشور شرم آور است و این هیچ ربطی به خارج و تحریم ها ندارد و تنها ناشی از سو مدیریتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صبح زاگرس، نماز عبادی سیاسی جمعه ظهر امروز در تعدادی از شهرستان های کهگیلویه وبویراحمد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

لنده:

, لنده:, لنده:,

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:انسان مومن و با تقوا باید در حوزه های مختلف مراقب خودش باشد و برابر شرعیات و منویات دین تلاش کند.

,


وی گفت: تبریک مقام معظم رهبری در باب عظمت بسیج راهبردی برای درخشش اندیشه بسیج در جامعه است که امروز بصیرت و مدافع ولایت و ذخیره الهی ملت ایران است.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: دشمنان تلاش های زیادی کردند تا بسیج و تفکر بسیجی را حذف کنند که به برکت بسیج و اندیشه های ناب آن روز به روز تفکر بسیجی به کشورهای منطقه ارسال شد و جبهه مقاومت شکل گرفت.

وی تاکیدکرد:روحیه وتفکر ناب بسیجی امروز حلال تمام مشکلات است که اگر مسولان ما بر این تفکر مایه می گذاشتند و از آن در راهبرد مدیریتی خود استفاده می کردند مردم با این چالش های معیشتی همراه نبودیم.

الهی نیا گفت: وضعیت بازار افسارگسیخته کشور شرم آور است و این هیچ ربطی به خارج و تحریم ها ندارد و تنها ناشی از سو مدیریتی است.

وی گفت: امید مردم برای خارج شدن لنده از بن بست است که متاسفانه جاده های ارتباطی لنده با کندی پیش می رود و و ساختمان دانشگاه پیام نور دوسال است که به حال خود رها شده است.

امام جمعه موقت لنده گفت: گران‌فروشی و احتکار از مواردی است که باید تمام کسبه بازار از این دو مسله مهم به شدت پرهیز کنند.

----------------------------------------------------------------------

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

شهر لیکک

, شهر لیکک, شهر لیکک,

نماز  جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروعی اقامه شد.

,

 

,

حجت الاسلام افروغی با بیان اینکه شناخت انسان نسبت به هر چیز،تاثیر زیادی بر رفتارهای وی نسبت آن می شود،گفت:مشکلات ما از بی خدایی ماست؛اگر خدا را خوب شناختیم و متوجه شدیم که همه چیز ما در دست اوست،تنبل نمی شویم اما در مسیر خدا حرکت می کنیم.

,

 

,

خطیب نماز جمعه بهمئی خاطر نشان کرد:خیلی از جوانان از مشکلات و راز موفقیت می پرسند،اگر در دل غیر خدا را راه ندهیم،همه مشکلات حل می شود.

,

 

,

حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:در دوران آخرالزمان شیاطین و گناهان چند وجهی شکل می گیرند که حتی در گذشته به ذهن کفار خطور نمی کرد و در مقابل مومنانی متقی هستند که در چنین شرایطی مقابل شیاطین جنی و انسی می ایستند و ایمان خود را حفظ می کنند؛نمونه این شرایط حرکت امام راحل(ره) بود که مقابل جهان استکبار ایستاد و انقلاب را به پیروزی رساند.

,

 

,

وی افزود:استکبار جهانی با تغییر الگوی کشت دارد نسل آفریقایی ها را از بین می برد،در بقیه نقاط جهان هم پخش محصولات تراریخته و حتی همین پخش ویروس کرونا برای نابوی نسلهاست.

,

 

,

امام جمعه شهر لیکک این نوع اقدامات را در راستای جنگ بیولوژیک عنوان کرد و افزود:در کشور ما هم جنگ تمام عیار اقتصادی راه انداختند اما اگر همه ارکان ما در ریل انقلاب و منویات مقام معظم رهبری حرکت می کردند،وضعیت اقتصادی ما بهتر از این بود.

,

 

,

حجت الاسلام افروغی با اشاره به پیشروی جریان نفوذ، ادامه داد:اگر آدرس دادن های غلط از درون کشور نبود،کشورهای اروپائی جرات بیان اطلاعیه جدید علیه ایران نداشتند،تا الان جز خسارت چیزی نصیب مردم ایران نشد اما این افراد بدانند ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار مذاکره بی نتیجه نخواهد رفت.

,

 

,

وی گفت:با برجام میلیاردها دلار خسارت به ایران وارد شد،اگر حاضرند این خسارات را پرداخت کنند یا خسارات تاسیسات هسته ای را بپردازند، یا رئیس جمهور کنونی آمریکا را به دلیل ترور سردار سلیمانی محاکمه کننند،می توان این اقدامات را  بعنوان پیش شرط مذاکره پذیرفت.

,

 

,

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به رسوخ جریان نفوذ و تهاجم فرهنگی،گفت:ما بحث اسلام و کفر را باید در موازنه جهانی بنگریم؛همه ما داریم ضرر می کنیم اما به گرانی های موقت نگران نباشید،باید مقاوم و گوش به فرمان رهبر باشیم که پیروزی از آن ماست.

,

 

,

حجت الاسلام افروغی یمنی ها را الگوی مقاومت در برابر استکبار عنوان کرد و گفت:این پابرهنه های یمن با مقاومت توانستند کارهای بزرگی مقابل ایادی استکبار در منطقه کنند.

,

 

,

خطیب نماز جمعه بهمئی در فرازی دیگر از خطبه های امروز گفت:علما در همه شرایط برای اسلام و دفاع از حقوق مردم دچار سختیهای زیادی شدند و  اگر عظمت علما خدشه دار شد مشکلات زیادی برای مسلمانان به وجود می آید،در چند سال اخیر همجه های عظیمی علیه علما و حوزه های علمیه وجود دارد.

,

 

,

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در خرداد سال آینده،گفت:ما نیاز به یک  جوان حزب الهی انقلابی توانمند داریم که مشکلات اقتصادی کشور را حل کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه