اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت سرباز؛

صهیونیست ها منتظر انتقام سخت ما باشند/ترور شهیدفخری زاده نشانه ترس استکبار از دانشمندان ماست

صهیونیست ها منتظر انتقام سخت ما باشند/ترور شهیدفخری زاده نشانه ترس استکبار از دانشمندان ماست
مولوی عنایت الله رسولی زاده گفت: ترور شهید فخری زاده نشانه ضعف و ترس استکبار از دانشمان کشورمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت سرباز در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، با محکوم کردن ترور شهید شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، بیان کرد: این اقدام کور و ناجوانمردانه در ادامه اقدامات تروربستی رژیم صهیونیستی است، ترور دانشمندان هسته ایران خطی است که صهیونیست ها دنبال می کنند اما اینگونه اقدامات هیچ گاه نمیتواند مانع جوانان این مرز و بوم شود.

وی افزود: دانش هسته ای دیگر در کشورمان بومی شده و اگر یک تن از دانشمندانمان ترور شود صدها دانشمند جوان جای او را گرفته و نخواهند گذاشت استکبار جهانی به هدف شوم خود برسد.

این مدرس حوزه علمیه اهل سنت با گلایه از اقدامات ضعیف دولت در برابر استکبار، گفت: متاسفانه در سالهای اخیر دستگاه دیپلماسی کشور نتوانسته انچنان که باید از حقوق ملت دفاع کند، در حادثه اخیر نباید همچون گذشته عمل کرد، ترور یک مسئول دولتی توسط جاسوسان موساد باید در محاکم بین المللی پیگیری شده و نباید اجازه دهیم استکبار جهانی چنین جنایتی انجام داده و محاکمه نشود.

وی ادامه داد: ترور کور شهید فخری زاده در سالروز ترور شهید شهریاری توسط صهیونیست ها چیزی نیست که بتوان از آن ساده گذشت، دشمنان ملت ایران باید بدانند که بی تردید انتقام سختی از آنان گرفته خواهد شد.

رسولی زاده با تاکید بر اینکه تنها با نگاهی به اقدامات و جنایاتی که استکبار جهانی در طول انقلاب اسلامی ایران بر ضد ملت ایران انجام داده است به خوبی خواهیم فهمید که صحبت از مذاکرده با دشمنانی که درکنار عهدشکنی های گذشته دست به ترور دانشمندان و مسئولان کشور میزنند کاملا بیهوده و حتی خیانت به ملت ایران است.

وی با اشاره باتاکید بر اینکه ملت ایران هیچگاه دربرابر ترور ازپای نخواهند ایستاد، تصریح کرد: هر خون شهید موجب قوی شدن ملت ایران شده و بر اراده پولادین ما می افزاید، ترور این دانشمند گرانقدر نیز استکبار را رسوا کرده و موجب قدرت بیش از پیشمان خواهد شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه