اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ترور شهید فخری زاده نشان دهنده ترس دشمن از پیشرفت های کشور است/ملت ایران هر روز مقاوم تر به راه خود ادامه می دهد

ترور شهید فخری زاده نشان دهنده ترس دشمن از پیشرفت های کشور است/ملت ایران هر روز مقاوم تر به راه خود ادامه می دهد
اسماعیلی، کارشناس مسائل سیاسی گفت: ترور شهید فخری زاده نشان دهنده ترس دشمن از پیشرفت های کشور است اما حرکت در مسیر پیشرفت همچنان ادامه دارد و روز به روز بر موفقیت های این کشور افزوده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: ترور، یکی از پروژه های جریان استکباری صهیونیستی دشمن است که از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن انجام داده که در این پروژه شخصیت ها و نخبگان را ترور می کنند که نشان از ضعف و ناتوانی دشمن دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: چندین شهید هسته ای با ترور به شهادت رسیدند اما راه شهدا ادامه دارد و هر روز ایران به لطف نخبگان، دانشمندان و جوانان توانمند این سرزمین بر قله های موفقیت و پیشرفت می ایستد.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که دشمن از رسیدن به اهداف خود ناامید شده است تصریح کرد: دشمن در جریان مذاکره و توطئه های دیگر ناامید شده و وقتی می بیند با این برنامه ها نمی تواند جریان موشکی و هسته ای را در کشور متوقف کند، دست به ترور می زند.

,

وی عنوان کرد: امروز دشمن عمده تمرکز خود را در بخش موشکی و هسته ای به کار گرفته که نشان دهنده هراس و ترس دشمن از پیشرفت های ایران در این زمینه است و این موفقیت ها و پیشرفت ها هر روز با شتاب و سرعت بیشتری حرکت می کند.

,

اسماعیلی بیان کرد: متاسفانه علیرغم اینکه برخی در داخل به دشمن امید دارند اما دشمن عاجز و ناتوان شده و تاب دیدن این همه موفقیت را ندارد که با این اقدام می خواهد رعب و وحشت ایجاد کند اما ملت ایران هر روز مقاوم تر به راه خود ادامه می دهد.

,

وی با اشاره به این که برخی به دشمن امید بسته اند افزود: با توجه به این که سالها بدعهدی و دشمنی از سوی آنها اثبات شده اما برخی هنوز هم امید به خارج از کشور دارند و انگار این جنایت های دشمنان را نمی بینند در حالی که از سوی دشمن گشایشی در حل مشکلات ایجاد نمی شود و باید اتکا به داخل وجود داشته باشد تا مشکلات برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه