اخبار داغ

واکنش امام جمعه سرخس به شهادت دانشمند هسته‌ای:

این حادثه هشدار به کسانی است که بازهم دم از مذاکره با تروریست‌ها می‌زنند/ موعد انتقام سخت نزدیک است

این حادثه هشدار به کسانی است که بازهم دم از مذاکره با تروریست‌ها می‌زنند/ موعد انتقام سخت نزدیک است
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: شهادت محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای و صنعت دفاعی کشورمان، هشداری دیگر برای کسانی است که بعد از این همه جنایات و ترورهای سردارانمان و دانشمندان هسته‌ای بازهم دم از مذاکره با تروریست‌ها می‌زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در گفت‌و‌گو با صبح توس، با محکومیت شدید حادثه عصر امروز و شهادت محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای و صنعت دفاعی کشور اظهار کرد: با این جنایت بار دیگر چهره پلید و وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مردم ما نمایان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام جمعه سرخس افزود: این حادثه، هشداری دیگر برای کسانی است که بعد از این همه جنایات و ترورهای سردارانمان و دانشمندان هسته‌ای بازهم دم از مذاکره با تروریست‌ها می‌زنند.

,

وی تصریح کرد: نمی‌توان با دولت تروریست و تروریست‌ها پای میز مذاکره نشست، چون در دامن ترور و حملات آن‌ها قرار می‌گیریم.
حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: راه مذاکره را قبلا رفتیم و نتیجه نداده، چون دشمن با اسلامیت، استقلال و پیشرفت هسته‌ای، موشکی و دفاعی ما مشکل دارد.

,
,

امام جمعه سرخس ادامه داد: تمام جوهره نظام ما در اسلامیت، استقلال و پیشرفت است و دشمن ذاتا با این جوهره در تقابل است.

,

وی عنوان کرد: کسانی که با این همه جنایت چهره پلید و وحشیانه آمریکا را بزک می‌کنند، باید به خود بیایند و از خانواده‌های ترور، خانواده شهدا و ملت شهیدپرور ایران خجالت بکشند.

,

حجت‌الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل، نوکران بزدل و نفوذی‌ها باید بدانند که با این جنایت‌ها مردم ما بالنده‌تر و زنده‌تر و ارادتشان به نظام اسلامی بیشتر می‌شود.

,

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه جای شهید فخری‌زاده را قطعا هوش جوانان انقلابی خواهد گرفت، افزود: هوش جوان ایرانی با انقلابی‌گری، این جای خالی را قطعا پر خواهد کرد تا اینکه صنعت هسته‌ای و دفاعی ما به نقطه ایده‌آل خودش برسد.

,

وی تصریح کرد: انتقام سخت به موعد خودش نزدیک است و این انتقام قطعا دامن رژیم صهیونیستی که تمام مشکلات عالم اسلام و بشریت از او سرچشمه می‌گیرد را به‌زودی خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه