اخبار داغ

در بابلرود تمرینات را دنبال می‌کنیم

محمدنبی رضایی: به کسب سهمیه امیدوارم/ رقبایم در مناطق گرمسیری اردو زده‌اند

محمدنبی رضایی: به کسب سهمیه امیدوارم/ رقبایم در مناطق گرمسیری اردو زده‌اند
ملی‌پوش کانو گفت: همه تلاشم را می‌کنم و امیدوارم شرایط به نحوی پیش رود که بتوانم کسب سهمیه کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، محمدنبی رضایی  درباره تمریناتش در بابلسر اظهار کرد: با هماهنگی که انجام شد اردوی ما در همان محل تمرین سابقمان ادامه پیدا کرد و عرفان زنده‌پی هم به بابلسر آمد و در کنار هم تحت نظر ایمان پورعزیز تمرینات را انجام می‌دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد:  فعلا روزهای آخر فاز استقامت را پشت سر می‌گذاریم و کم کم باید تمرینات سرعتی را آغاز کنیم. بیشتر تمرینات انفرادی داریم و بعضی وعده‌ها هم تمرینات دونفره انجام می‌دهیم.
,
رضایی درباره تمرین در بابلسر بیان کرد: اوضاع تمرین در بابلسر خوب است. در بابلرود تمرینات را دنبال می‌کنیم و امکانات بدنسازی هم داریم. شرایط اردو هم مناسب است اما برای مراحل بعدی و نزدیک به مسابقه باید در یک محل گرمسیری تمرین داشته باشیم.
,
وی با اشاره به شرایط همه‌گیری کرونا و روال تمرینی‌اش اظهار کرد: فعلا تمرینات هیات تعطیل شده و فقط ملی‌پوشان تمرین می‌کنند و تقریبا در شرایط قرنطینه هستیم. چاره‌ای جز این نیست و باید مراقب بود تا به کسب آسیبی نرسد.
,
دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی پالمبانگ درباره رقابت کسب سهمیه گفت: کار سختی پیش رو داریم. تا جایی که اطلاع دارم رقبای ما در مناطق گرمسیری اردو زده‌اند. رقابت من با ورزشکاران ازبکستان و قزاقستان و چین است. خبر دارم که قایقرانان ازبکستان و قزاقستان در آنتالیا در حال تمرین هستند.
,
رضایی همچنین بیان کرد:  تمام تلاشم را می‌کنم و با توجه به شرایط پیش آمده باید ببینیم که اوضاع چطور خواهد شد. فشار تمرینات روز به روز بیشتر می‌شود که البته ما به آن عادت داریم و همه تلاشم را برای کسب سهمیه خواهم کرد. امیدوارم به یاری خدا بتوانم نتیجه خوبی هم کسب کنم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه