اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

خون شهید فخری‌زاده موجب تقویت ایران اسلامی می شود/ تلاش و جهاد رمز بالندگی نظام است

خون شهید فخری‌زاده موجب تقویت ایران اسلامی می شود/ تلاش و جهاد رمز بالندگی نظام است
محمد رستمی کارشناس مسائل سیاسی گفت: استکبار جهانی همواره خود را حامی ملت ایران نشان می دهد اما مردم ما با دیدن دست چدنی از زیر دستکش مخملی دشمنیشان بیشتر آشکارتر می شود لذا تلاش و جهاد موجب بالندگی نظام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رستمی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن تسلیت شهادت محسن فخری زاده دانشمند صنعت دفاعی اظهار داشت: با توجه به قراین و شواهدهایی که وجود دارد دست اسرائیل و آمریکا در به شهادت رساندن این دانشمند هسته ای کشورمان مشخص است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی, کردتودی,
وی اظهار داشت: اگر دولتمردان ما تکیه بر تولید داخلی داشته باشند مسیر ملت ایران هیچگاه از پیشرفت باز نخواهد ایستاد و با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت‌های مظلوم جهان آبیاری خواهد شد.
,
 
,
وی افزود: ترور دانشمندان هسته ای کشورمان نه تنها باعث ضعف نظام نمیشود بلکه همانطور که جوانان این مرز و بوم با تبعیت از شهید شهریاری بیشتر به سمت فیزیک هسته ای رفتند امروز هم این جوانان راه شهیدان را ادامه خواهند داد.
,
 
,
رستمی تاکید کرد: جریان غرب گرا به دنبال مذاکره با غرب هستند و از برجام و تحریم های بعد از برجام و شهادت حاج قاسم سلیمانی عبرت نگرفتند چرا که این جریان پرورش یافته غرب هستند اما باید این را بدانند که هدف از بهانه جویی های آمریکا بر هم زدن  ساختار جمهوری اسلامی ایران است نه هسته ای.
,
 
,
وی ادامه داد: تا زمانی که جمهوری اسلامی است آنها همچنان مخالف بوده و دشمنی های خود را به شیوه های مختلفی ادامه خواهند داد.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: دشمن تحمل موفقیت دانشمندان کشور را ندارد و به شهادت رساندن دانشمندان، عمق کینه آن‌ها را آشکارتر می‌کند و باید گفت که خون شهید فخری‌زاده موجب تقویت ایران اسلامی خواهد شد.
,
 
,
وی گفت: همانطو  که امام راحل (ره) فرمودند که: بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شوند لذا با شهادت شهید فخری زاده ملت ما بیدارتر از قبل خواهند شد.
,
 
,
رستمی افزود: استکبار جهانی همواره خود را حامی ملت ایران نشان می دهد اما مردم ما با دیدن دست چدنی از زیر دستکش مخملی بیشتر برایشان دشمنیشان آشکارتر می شود لذا تلاش و جهاد موجب بالندگی نظام خواهد شد.
,
 
,
گفتنی است؛ بعدازظهر امروز (جمعه)، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه