اخبار داغ

فرمانده سپاه درگز؛

جنایت ترور دانشمندان باعث توقف پیشرفت کشور نمی‌شود

جنایت ترور دانشمندان باعث توقف پیشرفت کشور نمی‌شود
زیدانلو گفت: دشمن کور دل تصور می کند با شهادت اشخاصی چون شهید فخری زاده می تواند مانع حرکت رو به جلو و پیشرفت کشور ما باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول زیدانلو در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای برجسته کشوری شهید فخری زاده اظهار کرد: این جنایت بزرگ به دست تروریست هایی رقم خورد که در مجامع جهانی همواره مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریست هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: امروز جریان عبری عربی و آمریکایی ها به دنبال از پای درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جریان مقاومت هستند؛ شاید بتوان گفت طرح ریزی این ترور در نشست مجازی اخیر وزیر امور خارجه آمریکا، اسراییل، عربستان و رئیس سازمان جاسوسی آمریکا انجام شده باشد.

,

فرمانده سپاه درگز تاکید کرد: دشمن کور دل تصور می کند با شهادت اشخاصی چون شهید فخری زاده می تواند مانع حرکت رو به جلو و پیشرفت کشور ما باشد اما این یک خیال پوچ و واهی است چرا که اگر واقعا چنین چیزی محقق می شد باید بعد از شهادت امثال شهید شهریاری ها با کند شدن روند پیشرفت هسته ای در داخل مواجه می شدیم.

,

زیدانلو تبیین کرد: هر درختی که در این نظام بر زمین می افتد از ریشه های آن جوانه های بسیار زیادی سر از خاک بیرون می آورند که با قدرت و قوت بیشتری همان مسیر و راه را که راه رسیدن به تعالی و ارتقای نظام و کشور باشد را دنبال می کنند.

,

وی تصریح کرد: متاسفانه در این شرایط جریاناتی در کشور هستند که با القای متفاوت بودن بایدن نسبت به ترامپ به دنبال جریان سازی برای مذاکره مجدد هستند؛ واقعیت ها را باید در دل تاریخ جستجو نمود چرا که نمونه های بارزی همچون وقایع دهه ۳۰ نشان می دهد استعمارگران دلسوز این کشور نبوده و تنها در پی دستیابی به منافع خود هستند؛ هدف نهایی استکبار تصرف هویت و موجودیت نظام و مردم ماست.

,

فرمانده سپاه درگز با اشاره به جریان پناه آوردن مصدق به آمریکاییها تشریح کرد: کودتای 28 مرداد که به دست آمریکاییها علیه دولت مصدق رقم خورد ثابت کرد اعتماد به آمریکا اعتماد به گرگ است؛ ملت ما با همان رویه ایستادگی و مقاومت و نترسیدن از هر گونه هیاهو، مسیر استقامت را ادامه خواهند داد.

,

زیدانلو یکی از ضعف های مسئولین اجرایی کشور را نگاه به بیرون دانست و گفت: دولتمردان باید نگاه به ظرفیتهای درون کشور را از نخبگان دلسوز و مردم یاد بگیرند؛ موضوع پیشرفتهای هسته ای و موشکی و صنایع دیگر با اتکا به توان داخلی محقق شده و در آنها توفیقات بسیار زیادی داشته ایم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا انجام چنین جنایاتی نشان از هراس دشمن از قدرت نظام اسلامی ایران است که با پشتیبانی پولهای سعودی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل رقم می خورد؛ این اقدام دشمنان ما قطعا بی پاسخ نخواهد ماند و انشالله دیری نخواهد پایید که شاهد فرو ریختن پیکره‌ی پوشالی این غول با استخوانهای پوکیده خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه