اخبار داغ

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی:

ترور دانشمند هسته ای کشور نتیجه پالس ضعف فرستادن برای دشمنان است/ دشمنان منتظر پاسخ سخت باشند

ترور دانشمند هسته ای کشور نتیجه پالس ضعف فرستادن برای دشمنان است/ دشمنان منتظر پاسخ سخت باشند
عنابستانی گفت: هرچقدر در ساختارهای دیپلماسی مسیر عقب‌نشینی را دنبال کردیم دشمن فشار بیشتری را به کشور وارد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با صبح توس؛  بابیان اینکه ترور محسن فخری زاده حاصل پالس‌های ضعفی است که فرستادیم اظهار داشت: وقتی پالس ضعف برای دشمن می‌فرستیم  دشمن به ما ضربه می‌زند و این موضوع را  افرادی که در مباحث سیاست خارجی می‌خواهند اقدام کنند باید متوجه باشند که ما حق نداریم از موضع ذلت مذاکره کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: ما اگر از موضع اقتدار وارد مذاکره بشویم اثربخشی بیشتری  خواهد داشت تصریح کرد: هرگاه در موضع ضعف بودیم دشمن وقیح‌تر و با فشار بیشتر وارد می‌شود.

,

وی با اشاره به برخی واکنش‌ها به انتخابات امریکا و پیروزی بایدن افزود: هنوز بایدن تکلیفش معلوم نبود اینجا برخی ذوق زده شدن و پالس مذاکره و صحبت از برگشتن به ژانویه 2017 کردند و این‌ها باعث می‌شود دشمن به این نتیجه برسد که فشارهایش به نتیجه نشسته است.

,

وی به ترور سردارد شهری سلیمانی اشاره کرد و افزود: ترور سردار اسلام مسئله‌ای نبود که نیاز به کار امنیتی ویژه از سوی دشمن داشته بشد اما بعد از اتفاقات آبان ماه سال گذشته دشمن را به این نتیجه رساند که فشارها پاسخ داده و باید اقدام عملیاتی را در راستای فشار بیشتر انجام دهد.

,

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه پالس‌های ضعف داخلی را به دشمن دادیم و هنوز به سال شهادت سردار و قهرمان ملی نرسیده افزود: صرف یک تغییر در امریکا و ذوق‌زدگی و پیشنهاد غیرمستقیم برای مذاکره فرستادن دشمن به‌وضوح سعی می‌کند تا فشار خود را نشان دهد و دست به ترور دانشمند هسته‌ای کشور بزند.

,

وی با اشاره به اینکه باید پاسخ این اقدامات به سختی داد شود افزود: دشمنان منظر پاسخ سخت ایران باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه