اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

ترور شهید فخری زاده بار دیگر خوی تروریست بودن صهیونیست و آمریکا را بر همگان بر ملا کرد

ترور شهید فخری زاده بار دیگر خوی تروریست بودن صهیونیست و آمریکا را بر همگان بر ملا کرد
سالاری با بیان اینکه ترور شهید فخری زاده بار دیگر خوی تروریست بودن صهیونیست و آمریکا را بر همگان بر ملا کرد، گفت: این ترور عزم و ارادت دانشمندان هسته ای ما را برای رسیدن به قله های موفقیت بیشتر خواهد کرد و شاهد رشد و بالندگی بیشتر کشور خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، دکتر محسن فخری زاده اظهار کرد: در شب شهادت دکتر شهریاری بار دیگر خوی تروریست بودن صهیونیست و آمریکا بر همگان بر ملا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تاکید بر اینکه خدمات خالصانه ای که شهید فخری زاده در طول عمر با برکتش برای این نظام و انقلاب کرده از حافظه ملت ایران پاک نمی شود، عنوان کرد: ریختن خون پاک شهدا در طول تاریخ بی نتیجه نمانده و قطعا انتقام سخت و درد منشانه ای در انتظار عاملان داخلی و خارجی این ترور خواهد بود.

,

سالاری تصریح کرد: در این برهه زمانی که کشور عزیزمان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فناوری، نظامی و دفاعی و…پله های موفقیت را با گام های استوار و محکم تر از پیش بر می دارد؛ دشمنان فکر می کنند که با ترور یکی از دانشمندان ما ضربه ای مهلک به نظام و انقلاب ما وارد می کنند؛ اما این خیال باطل است زیرا هزاران فخری زاده ها و شهریاری ها در کشور ما وجود دارد.

,

وی بیان کرد: دریادلان هرمزگانی نیز مانند سایر مناطق کشور با رشد و شکوفایی در عرصه های مختلف و دفاع از منطقه استراتژیک خلیج فارس پاسبان خون پاک شهدا هستند.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطر نشان کرد: این ترور عزم و ارادت دانشمندان هسته ای ما را برای رسیدن به قله های موفقیت بیشتر خواهد کرد و شاهد رشد و بالندگی بیشتر کشور خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه