اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

خون شهید فخری‌زاده باعث رونق انقلاب اسلامی می‌شود

خون شهید فخری‌زاده باعث رونق انقلاب اسلامی می‌شود
حجت‌الاسلام بابایی گفت: افرادی که با وجود این جنایت‌ها، بازهم دنبال مذاکره با غرب هستند، می‌خواهند بار دیگر خودشان را احیا کنند اما مردم بیدار و از این جریان، دولت و اصلاحات متنفر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: نتیجه نفوذ در کشور باعث این‌شده که اسامی دانشمندانِ خوب ما در مسئله هسته‌ای دست آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و آمریکا افتاده و هرچند صباحی، برخی از دانشمندان ایرانی را ترور می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: برجام برای ما نه‌تنها آورده‌ای نداشت بلکه باعث شد در این رفت‌وآمدها، مسئولانِ ما آدرس تمام شخصیت‌های هسته‌ای را دادند و تاکنون چند نفر از دانشمندان ما ترور شدند و تا زمانی که دولت و برخی از شخصیت‌های ما، آمال و آرزویشان غرب باشد و همیشه دنبال مذاکره باشند، این موضوع ادامه خواهد داشت و نتیجه مذاکره همین است.

,

امام جمعه فردوس گفت: نتیجه گرا دادن به دشمن و بازرسی‌های بیش از حد از صنایع هسته‌ای و نظامی ما و داشتن نام شخصیت‌های هسته‌ای ایران به طوری‌که نتانیاهو در اسرائیل نام این دانشمند ما را ببرد و عصر دیروز او را ناجوانمردانه ترور کنند، نتیجه مذاکره با آمریکا و اروپا است که امیدواریم دوران این دولت بگذرد و دولت جوان حزب‌اللهی روی کار بیاید و در مقابل استکبار بایستد تا این خطرات از جمهوری اسلامی رفع شود.

,

مردم از جریان اصلاحات متنفر شدند

, مردم از جریان اصلاحات متنفر شدند, مردم از جریان اصلاحات متنفر شدند,

حجت‌الاسلام بابایی تصریح کرد: افرادی که با وجود این جنایت‌ها، بازهم دنبال مذاکره با غرب هستند، اگر بخواهند برگ برنده‌ای برای ادمه حیاتشان داشته باشند، این است که اعلام کنند دولت جدید آمریکا به برجام برمی‌گردد و آب خوردنِ ما حل می‌شود، مشکلات مردم حل و معیشت مردم تأمین می‌شود و می‌خواهند بار دیگر خودشان را احیا کنند اما مردم بیدار شدند و از این جریان، دولت و اصلاحات متنفر شدند و امیدواریم کلاه سر مردم نرود و در آینده نزدیک دولتی را انتخاب کنند که این خیانت‌ها در آن نباشد.

,

وی تأکید کرد: کسانی که تاریخ را مطالعه می‌کنند می‌دانند که دموکرات‌ها بیشتر از جمهوری‌خواهان به ما ضرر رساندند و این فشارهایی که به مردم ایران وارد شده، در دولت‌های دموکرات، بیشتر بوده است بنابراین هیچ ضمانتی نیست که اگر بایدن بیاید، رفاهی ایجاد شود.

,

دولت‌های آمریکا، دست‌نشانده‌های صهیونیست‌ها هستند

, دولت‌های آمریکا، دست‌نشانده‌های صهیونیست‌ها هستند, دولت‌های آمریکا، دست‌نشانده‌های صهیونیست‌ها هستند,

امام جمعه فردوس گفت: دنیا، بازی‌چه یهود است و دولت‌های آمریکا، دست‌نشانده‌های صهیونیست‌ها هستند و ان‌شاءالله همان‌طوری‌که امام خمینی(ره) فرمودند اسرائیل که غده سرطانی است باید حذف شود، بزودی شاهد نابودی اسرائیل باشیم.

,

حجت‌الاسلام بابایی تصریح کرد: تا زمانی که مسئولان دولتی، مصلحت‌خواهی رهبر معظم انقلاب اسلامی را باور نکنند و این تذکرانی که در روزهای اخیر، رهبر معظم انقلاب به دولت دادند، باور نکنند، مشکلات کشور و جریان بی‌توجهی به علم و دانشمندان هسته‌ای ادامه دارد مگر این‌که دولت به مسیر صحیح برگردد و به واقعیت‌ها روی بیاورند و به سخنان رهبر معظم انقلاب عمل کنند.

,

وی تأکید کرد: اگر دولت در این سال‌ها به فرمایشات مقام معظم رهبری ازجمله اقتصاد مقاومتی، نگاه به درون و اهمیت‌دادن به جوانان، توجه و عمل می‌کردند، مشکلات حل شده بود.

,

امام جمعه فردوس گفت: امام خمینی(ره) فرموده بودند از کسانی که در کاخ می‌نشینند انتظار نداریم به درد مردم بخورند. نشستن در خانه‌های چند میلیاردی، رسیدگی به لباس و ریش و ... اشرافی‌گری است که ضد راه امام و رهبری است و مادامی که این جریان، اشرافی‌گری و خوی استکباری ادامه داشته باشد، مردم باید راه را تشخیص دهند و فرد دیگری را انتخاب کنند.

,

خون شهید فخری‌زاده، باعث پیشرفت می‌شود

, خون شهید فخری‌زاده، باعث پیشرفت می‌شود, خون شهید فخری‌زاده، باعث پیشرفت می‌شود,

حجت‌الاسلام بابایی تأکید کرد: اگر شهادت سردار دل‌ها، انقلاب را به عقب برگردانده، ممکن است قضاوت دشمنان درست باشد اما می‌بینیم شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، انقلابی ایجاد کرد که 30 میلیون نفر برای تشییع پیکر مطهرش رفتند.

,

وی با بیان این‌که خون دانشمند شهید فخری‌زاده، باعث پیشرفت می‌شود افزود: ما با شهادت، قدم‌های روبه‌جلو برداشتیم.

,

امام جمعه فردوس گفت: شهادت ارثی است که خداوند به ائمه(ع) ما داده است و امام حسین(ع) خودشان و یارانشان را فدا کردند تا اسلام باقی ماند.

,

حجت‌الاسلام بابایی افزود: انقلاب نیز با خون شهدا باقی می‌ماند و قطعا خون شهید فخری‌زاده باعث رونق انقلاب اسلامی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه