اخبار داغ

عالم اهل سنت جنوب کشور:

ترور دکتر فخری زاده بار دیگر دست پلید و ننگین تروریست را در جهان بر ملا کرد/ راه شهدا با اشتیاق و عزم راسخ تری ادامه می یابد

ترور دکتر فخری زاده بار دیگر دست پلید و ننگین تروریست را در جهان بر ملا کرد/ راه شهدا با اشتیاق و عزم راسخ تری ادامه می یابد
راهبر با تاکید بر اینکه ترور دکتر فخری زاده بار دیگر دست پلید و ننگین تروریست را در جهان بر ملا کرد، گفت: همان گونه که ما مشاهده کردیم با از بین بردن دکتر شهریاری جوانان این مرز و بوم علاقمند تر به فیزیک هسته ای شدند قطعا راه شهید فخری زاده را نیز جوانان با اشتیاق و عزم راسخ تری ادامه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان بزرگ هسته ای اظهار کرد: با ترور یکی از شخصیت های بزرگ هسته ای ما بار دیگر دست پلید و ننگین تروریست بر جهانیان بر ملا شد.
عالم اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اینکه پیشرفت کشور مانند خاری بر چشم دشمنان است، تصریح کرد: بیش از چهل سال که از عمر با برکت انقلاب سپری می شود دشمن هر جایی که پیشرفت و همدلی ما را ببیند برای بر هم زدن آرامش ملت ایران دست به اقدام کور و بزدلانه ترور دانشمندان می زند.
راهبر افزود: ترور شخصیت های بزرگ علمی ما بر گرفته از ضعف موساد و سرویس های امنیتی آمریکا است.
وی با تاکید بر اینکه از بین بردن حضور فیزیکی دانشمندان ما راهی برای شکست ایران نیست، گفت: همان گونه که ما مشاهده کردیم با از بین بردن دکتر شهریاری جوانان این مرز و بوم علاقمند تر به فیزیک هسته ای شدند قطعا راه شهید فخری زاده را نیز جوانان با اشتیاق و عزم راسخ تری ادامه می دهند.
امام جمعه اهل سنت بندر چارک عنوان کرد: به گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دوران بزن درو تمام شده است قطعا جوانان ما با ادامه دادن راه شهید فخری زاده در عرصه های علمی و دفاعی درس بزرگی را به صهیونیست ها خواهند داد.
راهبر خاطر نشان کرد: گرانی ها و تورم ها از اتحاد و انسجام ملت ایران نمی کاهد و شهدا کشورمان بار دیگر با خون خود ما را نسبت به دشمنان آگاه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه