اخبار داغ

یادداشت/

ترور دانشمند هسته ای و پایان مذاکرات هسته ای با دشمنان ایران

ترور دانشمند هسته ای و پایان مذاکرات هسته ای با دشمنان ایران
با وجود این همه ترور دانشمندان هسته ای ایران جای نگرانی وجود دارد که چرا دولت همچنان به فکر مذاکره بر سر مسائل هسته ای با دشمنان این کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز، حسین هاشمی تختی نماینده سابق مردم هرمزگان در خانه ملت در یادداشتی در خصوص ترور دانشمند هسته ای ایران نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

ترور دانشمند برجسته عرصه موشکی و هسته ای جمهوری اسلامی توسط عوامل استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی باردیگر چهره خبیث استکبار را برای همگان آشکار کرد.

,

استکبار جهانی که در عرصه های میدانی از نیروهای جبهه مقاومت شکست خورده و نتوانست نقشه های پلید خود را در خصوص تغییر نقشه ی خاورمیانه جامه عمل بپوشاند؛ تلاش می کند تا با ترور دانشمندان و نخبگان ایران اسلامی مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی را سد نماید اما با ریختن خون هر شهید، جوانان دیگری پرچم پرافتخار این شهیدان را به دست گرفته و در مسیر اسلام وانقلاب قدم بر می دارند.

,

با وجود این همه ترور دانشمندان هسته ای کشور عزیزمان جای نگرانی وجود دارد که چرا دولت همچنان به فکر مذاکره بر سر مسائل هسته ای با دشمنان این کشور است.
بجای تمرکز برای مذاکر با این جنایتکاران اگر تمرکز به مسئله هسته ای و توجه به شخصیت های این حوزه میشود وضعیت فعلی اینگونه رقم نمیخورد.

,
,

عده ای آمدند جوی را در کشور به وجود آوردند که گویا برجام فرشته نجات است و زندگی روزمره ملت را به آن گره زدند در حال حاضر سالها ماهها و روزها سپری شد و گذشت، نه تحریم ها لغو شد و نه گشایش اقتصادی به واسطه برجام برای مردم ایجاد شد بلکه بالعکس شده است گرانی سرسام آور دلار، سکه، مسکن، خودرو، اجاره بهای مسکن، لوازم خانگی و…مردم را با مشکلات عدیده معیشتی مواجه کرد. در حقیقت موارد فوق همان گلابی برجام نافرجام آن است که هشت سال حتی نفس کشیدن مردم را به ان گره زده بودند.

,

اینجانب شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده را محضر مبارک امام خامنه ای(مدظله العالی) و امت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
مردم مسلمان و انقلابی ایران از نیروهای نظامی و امنیتی می خواهند تا جواب محکم و دندان شکنی به اقدامات جنایتکارانه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی دهند تا دولت تروریست و اشغالگر قدس بداند جمهوری اسلامی هرگونه تعدی را با قاطعیت پاسخ می دهد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه