اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی:

شهید فخری زاده دانشمند ارشد موشکی هسته‌ای بود / از اظهارنظر سازمان انرژی اتمی متأسفم

شهید فخری زاده دانشمند ارشد موشکی هسته‌ای بود / از اظهارنظر سازمان انرژی اتمی متأسفم
ارکانی گفت: از اظهارنظر آقایانی که در دولت مخصوصاً سخنگوی سازمان انرژی اتمی که از بعدازظهر اصرار دارند که ایشان را دانشمند هسته‌ای اعلام نکنند تا خللی در برخی از ارتباطات پشت پرده که این روزها گرفته می‌شود ایجاد نشود ابراز تأسف می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان ارکانی، نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با شهادت دانشمند ایرانی به دست تروریست‌ها ضمن تبریک و تسلیت این حادثه گفت: حالا که این ترور صورت گرفته است باید اعلام کنیم که ایشان دانشمند ارشد هسته‌ای ما و در واقع بنیان‌گذار و محور صنایع هسته‌ای موشکی ما بودند و سال‌ها بود که رژیم صهیونیستی به دنبال شهادت ایشان بودند که موفق نشده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: ایشان سال‌ها اسمشان هم در لیست تحریم آمریکا و هم در لیست ترور اسرائیل بود. دانشمندی بود که نخست‌وزیر صهیونیستی نام ایشان را رسماً برده بود.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی ادامه داد: این که چه می‌شود در ادامه ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و کمتر از یک سال دوباره در این حال و هوا و در این وضعیت، سرویس‌های آمریکایی اسرائیلی و نیروهای مورد حمایت آن‌ها در قلب تهران چنین اجازه‌ای را به خودشان می‌دهند که دست‌درازی کنند و چنین تروری انجام دهد، اثبات‌کننده این حرف امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای است که آمریکا و رژیم اسرائیل اعتقادشان به براندازی و حذف نظام اسلامی در کشور ما است.

,

ارکانی تأکید کرد: برای آن‌ها هدف یکی است و فرقی نمی‌کند کدام حزب و جریان در آمریکا به سر کار بیاید، دموکرات و جمهوری‌خواه بعد از انقلاب چه تفاوتی با هم داشته‌اند؟ تمام این ترورها، سرکوب‌ها، کشتارها در همه دنیا و در منطقه ما و حتی ترورها، تحریم‌ها و جنگ‌ها به کشور ما همه توسط جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها بوده است.

,

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: ساده‌ها و نادان‌هایی که فکر می‌کنند در کشوری چون آمریکا این حزب با آن حزب هدفش نسبت به جمهوری اسلامی متفاوت است به نظرم باید بروند یک دوره جامعه‌شناسی و تاریخ سیاسی کشور آمریکا، جهان و منطقه را در کلاس‌های درس بگذرانند، بعضی‌ها بعد از 42 سال هنوز نفهمیده‌اند که در روش‌های آدم کشی، ترور، قتل و جنایت فرقی بین این دو حزب نیست و هدف هر دو براندازی و نابودی جمهوری اسلامی است.

,

وی اظهار داشت: این ترور ناجوانمردانه هم جلوه دیگری از همین روش رسیدن به هدف اصلی آمریکا است و متأسفم برای کسایی که می‌داند از مذاکره جز پالس ضعف، زبونی، تسلیم و تشویق دشمن به هجوم بیشتر به سمت کشور دریافت نمی‌شود.

,

ارکانی افزود: این نگاه‌ها در ادامه همان نگاهی است که پالس تسلیم و خالی بودن دستمان در برابر آمریکا را نشان داد که امروز آمریکا و نظام سلطه آن‌قدر جری شود که امروز دست به ترور ارشدترین سربازان این نظام مانند سردار شهید سلیمانی و چه دانشمند شهید فخری زاده بزند.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی بیان داشت: از اظهارنظر آقایانی که در دولت مخصوصاً سخنگوی سازمان انرژی اتمی که از بعدازظهر اصرار دارند که ایشان را دانشمند هسته‌ای اعلام نکنند تا خللی در برخی از ارتباطات پشت پرده که این روزها گرفته می‌شود ایجاد نشود ابراز تأسف می‌کنم و باید تأکید کرد شهید فخری زاده دانشمند بزرگ هسته‌ای بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه