اخبار داغ

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه هرمزگان:

ترور دانشمندان هسته ای ناشی از اعتماد به غرب است

ترور دانشمندان هسته ای ناشی از اعتماد به غرب است
حسن زاده گفت: ترور دانشمندان هسته ای ناشی از اعتماد زیاد به غرب است و تا زمانی که برای گرفتن چند تا رای بیشتر ملتی را قربانی میکنند و برجام را یک یادگار برای صلح جهان می دانند، قطعاً میوه آن نیز اینگونه ترورها خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ داریوش حسن زاده مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه استان هرمزگان در گفتگو با هرمز در خصوص ترور دانشمند هسته ای ایران اظهار کرد: بار دیگر استکبار جهانی در راس آن امریکا و اسرائیل جنایتکار با ترور کردن دانشمند هسته ای کشور عزیزمان، روح پلیدشان را به نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فعال سیاسی هرمزگان افزود: این ترور نشانه ضعف و استیصال دشمن است که در حوزه علمی،سیاسی و حتی نظامی توان مقابله نداشتند و اینگونه با کد دهی های داخلی، رو به ترور چهره‌ های برجسته آورده اند که قطعاً علی رغم این جنایت ها تا زمانی که همچنان به دنبال بازگشت به برجام هستیم این اولین و اخرین ترور نخواهد بود.

,

حسن زاده ادامه داد: اگر به جای تمرکز به برجام نافرجام و اهمیت دادن به آن که هشت سال کشور را معطل خود کرده است، اندکی به مسئله هسته ای و توجه به شخصیت های این حوزه می شود در شب سالگرد شهادت دانشمند دیگرمان شهید شهریاری این اتفاق ناگوار نمی افتاد.

,

وی تصریح کرد: عده ای جهت فریب مردم، نان و آب ملت را در گرو گلابی برجام دانستند و میدانند که اینگونه نخبه های هسته ای را یکی پس از دیگری سوخت میکنند در حالی که رژیم غاصب صهیونیستی بداند زمان بزن در رو تمام شده است، شاید عده ای مسئول ناکارآمد در گرفتن خون شهدایمان تردید داشته باشند اما ملت سلحشور ایران از خون فرزندانش نخواهد گذشته و تا آخرین قطره خونشان از آن صیانت خواهند کرد.

,

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه استان هرمزگان اظهار کرد: این گونه ترور های کورکورانه در سیر تاریخی انقلاب اسلامی نتوانسته است ملت ایران را از مسیر پیشرفت باز دارد، بلکه بالعکس موجب بالندگی و رشد شده است، به عنوان مصداق پس از ترور شهدای هسته ای در سال های قبل تعداد متقاضیان رشته های هسته ای در دانشگاه افزایش پیدا کرده است.

,

حسن زاده افزود: این رغبت نشان میدهد که فرزندان ایران زمین برای توسعه کشورشان کوتاهی نخواهند کرد و از شهادت هراسی ندارد بلکه پرورش یافتگان مکتب شهید و شهادت هستند، این می‌طلبد دولت و مسئولین با عملکرد درست خود از این جو بالندگی حمایت کند و در تقویت آن از هیچ تلاشی دریغ نکند.

,

وی خاطرنشان کرد: اینگونه ترورها ناشی از اعتماد زیاد به غرب است تا وقتی برای گرفتن چند تا رای بیشتر ملتی را قربانی میکنیم و نان و آب آنها را به غرب گره میزنیم و میگویم اگر به من رای ندهید سایه جنگ شما را تهدید خواهد کرد و برجام را یک یادگار برای صلح جهان عنوان میکنیم قطعاً میوه آن اینگونه ترورها خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه