اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان:

غربی ها شهید فخری زاده را صندوقچه برنامه های هسته ای ایران می دانستند / شهادت دانشمند هسته ای و موشکی اولین هدیه ای به برخی ها برای مذاکره بود

غربی ها شهید فخری زاده را صندوقچه برنامه های هسته ای ایران می دانستند / شهادت دانشمند هسته ای و موشکی اولین هدیه ای به برخی ها برای مذاکره بود
نماینده لنجان گفت: مطمن باشید که با روی کار آمدن بایدن هیچ اتفاقی در خصوص اینکه رابطه ما با آمریکا و دشمنی آمریکایی ها با ایران تغییری نخواهد کرد؛ اعتقادم این است پس از زمانی متأسفانه برخی از دولت مردان صحبت های ملتمسانه و حرف از مذاکره آغاز کردند، شهادت دانشمند هسته ای و موشکی اولین هدیه ای بود که به این دوستان داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رجایی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص ترور دانشمند هسته ای و موشکی اظهار کرد: خبر شهادت محسن فخری زاده خبری دردناکی بود، این جنایت در سالروز شهادت شهید شهریاری رخ داد و این نشان می دهد که  هر کسی در ایران و آمریکا باشد، دشمنی را از ما بر نخواهند داشت و به دنبال ضربه زدن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کوچکترین خوش بینی به دشمن هزینه سنگینی را به کشور وارد می کند؛ شهید فخری زاده یکی از دانشمندان خدوم و مخلص تأسیسات هسته ای و موشکی کشور و جز 5 شخصیت ایران و جز 500 نفر قدرتمند و دانشمند جهان در این حوزه بود.
,
 
,
غربی ها شهید فخری زاده را صندوقچه برنامه های هسته ای ایران می دانستند
, غربی ها شهید فخری زاده را صندوقچه برنامه های هسته ای ایران می دانستند, غربی ها شهید فخری زاده را صندوقچه برنامه های هسته ای ایران می دانستند,
 
,
وی افزود: آمریکایی ها و غربی ها شهید فخری زاده را صندوقچه برنامه های هسته ای ایران می دانستند و به شکلی تعیین کنده معادلات هسته  حتی در مذاکرات هسته بود.
,
 
,
رجایی با توضیح اینکه غربی ها به دنبال این بودند در پروژه مصاحبه با دانشمندان هسته ای که داشت باب آن در برجام باز می شد، با ایشان هم مصاحبه داشته باشند، بیان کرد: خوشبختانه رهبر انقلاب به این حوزه ورود کردند و نگذاشتند این اتفاق رخ دهد؛ شهید فخری زاده جز اولین شخصیت هایی بود که آژانس و به عبارت دیگر سازمان های اطلاعاتی برنامه داشتند که با ایشان مصاحبه ای داشته باشد.
,
 
,
شهید فخری زاده توسط دستگاه های اطلاعاتی غرب زیر نظر بود
, شهید فخری زاده توسط دستگاه های اطلاعاتی غرب زیر نظر بود, شهید فخری زاده توسط دستگاه های اطلاعاتی غرب زیر نظر بود,
 
,
وی اضافه کرد: این شهید عزیز توسط دستگاه های اطلاعاتی و عملیاتی غرب به ویژه رژیم اشغالگر صهیونیست زیر نظر بود و به دنبال حذف و ترور ایشان بودند و می خواستند کشور و ملت ما را از وجود ایشان محرم سازند که متأسفانه پس از سال ها فعالیت و رصد اطلاعاتی امروز موفق شدند.
,
 
,
نماینده لنجان با بیان اینکه چیزی که باید بر روی آن تأکید شود و رهبر انقلاب فرمودند دوران بزن و درو تمام شده است، خاطر نشان کرد: اگر تاریخ چند سال گذشته را ببینیم نشان می دهد که هیچ عملی را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت؛ با یاری خدا نیروهای نظامی و امنیتی ما با توجه به اشراف هایی که دارند به زودی انتقام خون این شهید علمی کشورمان را خواهند گرفت.
,
 
,
با شهادت شهید فخری زاده هیچ خللی در روند تحقیقات علمی و هسته ای و موشکی ایجاد نخواهد شد
, با شهادت شهید فخری زاده هیچ خللی در روند تحقیقات علمی و هسته ای و موشکی ایجاد نخواهد شد, با شهادت شهید فخری زاده هیچ خللی در روند تحقیقات علمی و هسته ای و موشکی ایجاد نخواهد شد,
 
,
وی تأکید کرد: دشمنان بدانند که همانگونه که شهید شهریاری و شهدای هسته ای را از ما گرفتند و ترور کردند، اما خللی در بحث هسته ای ما ایجاد نشد، مطمئن باشند که با شهادت شهید فخری زاده هم هیچ خللی در روند تحقیقات علمی و هسته ای و موشکی ایجاد نخواهد شد.
,
 
,
رجایی ادامه داد: خون این شهید قطعا به ثمر خواهد نشست و رویش های جدید ایجاد می شود؛ ما با قدرت و توان بیشتر و با یاری خدا این مسیر را طی خواهیم کرد.
,
 
,
خوشحالی از انتخاب بایدن آدرس غلط دادن است
, خوشحالی از انتخاب بایدن آدرس غلط دادن است, خوشحالی از انتخاب بایدن آدرس غلط دادن است,
 
,
وی در واکنش به صحبت هایی در کشور برای مذاکره با آمریکایی ها در دوران ریاست جمهوری بایدن، گفت: صرف اینکه بایدن انتخاب شد و برخی ها در این انتخاب متأسفانه خوشحال شدند این آدرس غلط دادن است و یک اشتباهی است که در کشور ما دوباره تکرار می شود.
,
 
,
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه ما یادمان نرفته است که اولین فردی که برجام را زیر سوال برد و این تفاهم نامه را نقض کرد، اوباما بود، اظهار کرد: اومابا در سال های آخر ریاست جمهور بود و ترامپ از یک حزب جدید آمد، شاید برخی ها به دلیل فرار بودن حافظه تاریخی فراموش کردند اما نباید فراموش کنیم اولین کسی که برجام را نقض کرد همین دموکرات ها بودند.
,
 
,
دشمنی آمریکایی ها با ایران تغییری نخواهد کرد
, دشمنی آمریکایی ها با ایران تغییری نخواهد کرد, دشمنی آمریکایی ها با ایران تغییری نخواهد کرد,
 
,
وی تصریح کرد: مطمئن باشید که با روی کار آمدن بایدن هیچ اتفاقی در خصوص  رابطه ما با آمریکا و دشمنی آمریکایی ها با ایران نخواهد افتاد؛ اعتقادم این است پس از زمانی متأسفانه برخی از دولت مردان صحبت های ملتمسانه و حرف از مذاکره آغاز کردند، شهادت دانشمند هسته ای و موشکی اولین هدیه ای بود که به این دوستان داده شد.
,
 
,
شهادت دانشمند هسته ای و موشکی اولین هدیه ای به برخی ها برای مذاکره بود
,
 
,
رجایی خاطر نشان کرد: این دوستانی که در دولت هستند و تلاش می کنند که کشور را به توافقات 20 ژانویه 2017 برگردانند باید بدانند که شهادت محسن فخری زاده خلاصه و بازخوردی به این تفکر است که چه بایدن یا ترامپ و حتی اوباما باشد، آن ها دست از دشمنی با ما بر نمی دارند.
,
 
,
غربی ها به هر نحوی که شده است به دنبال ضربه زدن به ایران هستند
, غربی ها به هر نحوی که شده است به دنبال ضربه زدن به ایران هستند, غربی ها به هر نحوی که شده است به دنبال ضربه زدن به ایران هستند,
 
,
وی در پایان با تأکید بر اینکه غربی ها به هر نحوی هم که شده است به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: ما نباید قریب دشمنان را بخوریم و  بدانیم که زیر دستکش های مخملی آن ها دست های چدنی محکمتر از قبل وجود دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه