اخبار داغ

واکنش نماینده اسبق گچساران به ترور دانشمند هسته ای

آمریکا و اسرائیل به خون نمادهای مقاومت تشنه اند/کسی با اعضای دولت جناب روحانی کاری ندارد!

آمریکا و اسرائیل به خون نمادهای مقاومت تشنه اند/کسی با اعضای دولت جناب روحانی کاری ندارد!
حسینی بحرینی: اگر اعضای دولت جناب روحانی راست راست در خیابان های تهران، بدون ماشین ضد گلوله و خدم و حشم و محافظ راه بروند، کسی با آنها کاری ندارد، اما دشمن و سازمان های جاسوسی اسرائیل و آمریکا به خون نمادهای مقاومت و عزت ملت ایران تشنه‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس،سید قدرت الله حسینی بحرینی،نماینده مجلس شورای اسلامی در دور هشتم در صفحه مجازی اش در واکنش به شهادت دانشمند هسته ای کشورمان نوشت:در بحث ترور دانشمند هسته ای و موشکی کشورمان، محسن فخری زاده، عوامل زیادی دست به دست هم دادند تا بزرگترین و تاثیرگذارترین دانشمند هسته ای کشورمان،  ترور شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ادامه داد:در این ارتباط خیلی ها باید جوابگو باشند. اگر اعضای دولت جناب روحانی راست راست در خیابان های تهران، بدون ماشین ضد گلوله و خدم و حشم و محافظ راه بروند، کسی با آنها کاری ندارد، اما دشمن و سازمان های جاسوسی اسرائیل و آمریکا به خون نمادهای مقاومت و عزت ملت ایران تشنه‌اند.

,

حسینی بحرینی باز هم نوشت:وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه اگر از دیگر دانشمندان هسته ای کشورمان مراقبت و مواظبت ننمایند، باز هم شاهد شهادت امثال فخری زاده، شهریاری، علی محمدی، رضایی نژاد و... خواهیم بود.

,

وی افزود:مجلس شورای اسلامی باید از سازمان های اطلاعاتی و امنیتی بخواهد که امنیت دانشمندان هسته ای کشور را تضمین و تامین نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه