اخبار داغ

کارشناس سیاسی هرمزگان:

ترور شهید فخری زاده، نتیجه دادن اطلاعات دانشمندان کشور به مجامع بین المللی است

ترور شهید فخری زاده، نتیجه دادن اطلاعات دانشمندان کشور به مجامع بین المللی است
صادقی گفت: چرا با وجود بدعهدی های مکرر آمریکا و غرب و ترور شهید سلیمانی و شهید فخری زاده بازهم دلخوش به امضای جان کری ها باشیم؟ این ترورهای کور ثابت می کند که دشمن به شدت از قدرت موشکی هسته ای و فضای علمی ایران هراس دارد و ضعف خود را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ عبدالله صادقی کارشناس سیاسی هرمزگان در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: در زمان ناصرالدین شاه قرار برآن شد تا بسیاری از تولیدات، در داخل کشور اتفاق بیفتد و به همین دلیل امیرکبیر پیگیر تولید داخلی شد، اولین تولیدی آن زمان لولهنگ (آفتابه) بود اما انگلیسی ها که متوجه شدند سازنده آن را کور کردند و دست و پایش را شکستند و انبار آفتابه را از بین بردند و گفتند آفتابه باید از انگلیس وارد ایران شود، یعنی هرگونه خودکفایی ممنوع بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این کارشناس سیاسی هرمزگان افزود: در  دوران حکومت پهلوی نیز مصدق پیگیر ملی شدن نفت و استقلال در برابر دولت انگلیس شد و در سال ۱۳۳۲ کودتای آژانس آمریکایی انگلیسی طراحی شد که در پی آن مصدق برکنار شد و به زندان افتاد، در حالی که به رئیس جمهور سابق آمریکا اعتماد کرده بود اما از نتیجه آن ضربه خوردن بود.

,

صادقی ادامه داد: همچنین در عصر انقلاب اسلامی قرار شد ایران صنعت هسته ای را بومی کند و تیدیل به یکی از ۸ کشور باشگاه هسته ای شود اما دشمن یک بار دیگر ضعف و استیصال خود را نشان داد و دست به ترور دانشمندان هسته ای زد غافل از اینکه امام خمینی (ره) فرموده بودند«بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود».

,

وی تصریح کرد: اکنون که در سالگرد شهادت شهید شهریاری هستیم پس از شهادت این دانشمند و دیگر دانشمندان هسته ای بسیاری از دانشجویان تغییر رشته داده و رشته هسته ای را انتخاب کردند، جوانان عصر انقلاب اسلامی شهادت را فیضی عظیم می دانند.

,

کارشناس سیاسی هرمزگان افزود: جوانان و دانشمندان هسته ای ایران به خودباوری رسیده اند که در تمام زمینه های علمی با وجود تحریم های فلج کننده دولت دموکرات اوباما و فشار حداکثری ذولت جمهوریخواه ترامپ به یک نقطه از اقتدار جهانی رسیده اند.

,

صادقی ادامه داد: خدا دشمنان ما را از انسان های احمق آفریده است زیرا اگر اندکی فکر می کرند حتی اگر تمام تاسیسات هسته ای ما را نیز از بین می بردند اما باوجود چندین هزار دانشمد جوان هسته ای بازهم می توانیم بهتر از قبل بسازیم و پیشرفت کنیم که شهادت دانشمندان بزرگی مانند شهید فخری زاده هم روحیه انتقام سخت را در ملت تقویت می کند و هم زمینه پیشرفت بیشتر را مهیا می سازد.

,

وی خاطرنشان کرد: چرا با وجود بدعهدی های مکرر آمریکا و غرب و ترور شهید سلیمانی و شهید فخری زاده بازهم دلخوش به امضای جان کری ها باشیم؟ این ترورهای کور ثابت می کند که دشمن به شدت از قدرت موشکی هسته ای و فضای علمی ایران هراس دارد و ضعف خود را نشان می دهد.

,

کارشناس سیاسی هرمزگان ادامه داد: نتیجه اعتماد به غرب و ارائه اطلاعات دانشمندان کشور به مجامع بین المللی همین ترورهای کور است و نباید به غرب اعتماد مجدد کرد، مذاکرات هسته ای سال ۱۳۸۲ و برجام ۱۳۹۲ باعث شد چندین سال متوقف شویم، دستور ترور شهید فخری زاده در سا لهای قبل توسط نتانیاهو که مورد حمایت همه جانبه آمریکا است صادر شد همانند ترور شهید سلیمانی که با دستور مستقیم ترامپ انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه