اخبار داغ

فیبا: ایران دفاع بی نقصی دارد

فیبا: ایران دفاع بی نقصی دارد
فیبا در گزارشی، 5 موضوعی که جذابیت مسابقات انتخابی کاپ آسیا را بالا می برد، منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیبا در گزارشی با عنوان «5 موضوعی که بر هیجان مسابقات انتخابی کاپ آسیا افزوده است» که روی خروجی سایت خود قرار داده، درباره ویژگی برجسته مسابقات پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا صحبت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در بخشی از این مطلب به تیم ایران و خط دفاعی این تیم اشاره شده است که سد بزرگی برای حریفان محسوب می شود.
,
 
,
در این مطلب آمده است: انتخابی کاپ آسیایی در شرف آغاز است و ‌همه اهالی بسکتبال برای آن لحظه شماری می کنند. اما ۵ موضوع بر شرایط ویژه این مسابقات و هیجان آن افزوده است:
,
 
,
۱. نخستین حضور
,
 
,
برای برخی بازیکنان و‌ چهره های جدید، این رویداد نخستین به شمار می رود چرا که قبلا در بخش جوانان به میدان رفته یا حتی برای نخستین بار برای حضور در کاپ آسیایی در ترکیب تیم های ملی خود قرار گرفته اند. آرون گرامی پور یکی از این بازیکنان است که برای نخستین بار برای ایران به میدان می رود.
,
 
,
۲. ارتقا سطح
,
 
,
دومین هیجان، ارتقا سطح بازیکنانی است که هر چند جوان هستند اما سابقه حضور در تیمهای ملی جوانان باعث شده خود را به جمع اصلی ترین بزرگان ملی برسانند و سطح بازی خود را به اندازه حضور در یک رویداد ارزشمند و مهم بالا ببرند.
,
 
,
۳. ذهنیت قهرمانی
,
 
,
تیم های مختلفی توانسته اند بدون باخت و واگذاری نتیجه و البته با کسب امتیازات درخشان خود را به دومین پنجره انتخابی کاپ آسیایی برسانند. فیلیپن، لبنان و ایران از جمله تیم هایی هستند که مجالی برای نفس کشیدن رقبا نگذاشته اند. ایران نایب قهرمان جام آسیا 2017 به حریفان خود رحم نکرده و آنها را با میانگین 44.5 امتیاز در هر مسابقه شکست داده است. آنها یکی از بهترین تیم های دفاعی مقدماتی جام آسیا هستند که حریفانشان در هر بازی فقط به 50 امتیاز می رسند. ایران، طلایه دار ورود به المپیک توکیو ۲۰۲۰ با کسب میانگین ۴۴/۵ امتیاز در هر رویداد و بهترین خط دفاعی می تواند مسیر حملات رقبا را ببندد. باید دید این زنجیره بدون شکست در ۳ تیم آسیایی فوق تا کجا ادامه خواهد یافت.
,
 
,
۴. زنگ خطر
,
 
,
میدان رقابت های آسیایی با آنچه تیم ها روی کاغذ از خود نشان می دهند، بسیار متفاوت است. چنانچه مشاهد شد، عربستان توانست تیم قدرتمند قطر را مغلوب کند و بحرین هم توانست هند را با برتری پشت سر بگذارد. رنکینگ جهانی و اطلاعات روی کاغذ تا لحظه نواخته شدن زنگ پایان مسابقه آن  چنان قابل اطمینان نیست.
,
 
,
۵. بازگشت دلنشین
,
 
,
با شرایط موجود بالاخره پنجره نخست مسابقات به پایان رسید و پنجره دوم، راه بسکتبال را مجددا باز کرد. هم اکنون تمامی مربیان ورزشکاران و اهالی بسکتبال بی صبرانه چشم انتظار حضور در میدان هستند‌ و تا کنون به هر شکل ممکن خود را برای مسابقات آماده نگه داشته اند. پس باهم به سوی این رویداد حرکت خواهیم کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه