اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب:

ترور شخصیتهای علمی کشور نشاندهنده ضعف و استیصال دشمنان است/ اراده مردم با شهادت قوی تر می شود

ترور شخصیتهای علمی کشور نشاندهنده ضعف و استیصال دشمنان است/ اراده مردم با شهادت قوی تر می شود
ملا رشید ثنایی گفت: ترورشخصیتهای علمی ، سیاسی و نظامی کشور نشان دهنده ضعف، ناتوانی و استیصال دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ملا رشید ثنایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده اظهارداشت: ترور ناجوانمردانه شخصیتهای علمی کشور نشاندهنده ضعف دشمنان و استیصال آنها در میادین علمی است و چون از رقابت در میادین علمی ناتوان هستند بصورت ناجوانمردانه به ترور دانشمندان علمی کشور روی می آورند.

 وی افزود: تاریخ ۴۰ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده است که آمریکا و اسرائیل همواره به دنبال ترور دانشمندان و شخصیتهای سیاسی و نظامی و ملت ایران اسلامی بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند لذا اعتماد به آنها براساس عقل و منطق امری بیهوده است

. امام جمعه اهل سنت شهرستان تصریح کرد: ملت شهید پرور ایران اسلامی در طول سالهای پس از انقلاب همواره شاهد شهادت عزیزان خود در راه اسلام و انقلاب بوده و با مشاهده این ترورهای ناجوانمردانه نه تنها در ادامه مسیر انقلاب متزلزل نشده بلکه مصمم تر از گذشته و با قدرت بیشتر به راه خود ادامه داده است.

ثنایی خاطر نشان کرد: شهید  محسن فخری زاده یکی از دانشمندان وزارت دفاع است که در طول سالیان بسیار خدمات ارزشمندی در توانمندسازی صنایع دفاعی و پیشرف و ارتقاء توان دفاعی و نظامی کشور داشته و راه ایشان توسط جوانان متعهد و ولایتمدار تداوم خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه