اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان مطرح کرد

گروه‌های جهادی همپای مدافعان سلامت در میدان مقابله با کرونا

گروه‌های جهادی همپای مدافعان سلامت در میدان مقابله با کرونا
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: بسیجیان فراهان در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در قالب ۲۰ گروه جهادی بسیجی اقدام به ضدعفونی معابر، توزیع مواد ضدعفونی کننده و تولید ماسک در قالب قرارگاه جهادی سلامت پرداخته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: بسیج امروز با طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت کلیه آحاد مردم و دستگاه‌های مسئول به دنبال مبارزه جدی با بیماری کرونا و کاهش آسیب‌های آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی سلامت در ۲۰ محله فراهان افزود: بسیجیان فراهان در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در قالب ۲۰ گروه جهادی بسیجی به ضدعفونی معابر، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و تولید ماسک در قالب قرارگاه جهادی سلامت پرداخته‌اند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان اظهار کرد: فعالیت ۲۰ گروه جهادی بسیجی به‌منظور گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری و روستایی آغازشده و به مدت یک هفته استمرار دارد.

,

وی گفت: همچنین در سطح شهرستان ۸ کارگاه تولید ماسک به همت بسیج سازندگی راه‌اندازی شده که به‌صورت خانه به خانه ماسک رایگان توزیع می‌شود.

,

نجفی افزود: در طرح سلامت‌محور محله با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان و سپاه، گروه‌های جهادی باهدف غربالگری خانه به خانه و رصد بیماران کرونایی و پایش و قرنطینه بیماران اقدام می کنند.

,

فرمانه ناحیه مقاومت بسیج فراهان خاطرنشان کرد: مدیریت و اقدامات همه جانبه علیه ویروس کرونا در تمام ابعاد با رویکرد کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت و کاهش آسیب‌های همه جانبه مردم از دیگر اهداف مهم تشکیل قرارگاه جهادی و سلامت محور شهید حاج قاسم سلیمانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه