اخبار داغ

شهردار زنجان خبرداد

اختصاص 170 نقطه شهر زنجان برای ایستگاه‌های شن و نمک

اختصاص 170 نقطه شهر زنجان برای ایستگاه‌های شن و نمک
حبیب ملائی یگانه، شهردار زنجان گفت: به منظور انجام عملیات زمستانی،170 نقطi در شهر زنجان به ایستگاه‌های شن و ماسه و نمک اختصاص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب ملائی یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مدیریت عملیات شهرداری زنجان از شهریور ماه فعالیت‌های خود را آغاز کرده است تا مدیریت لازم در زمان بارش برف و باران انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه ستاد هماهنگی عملیات زمستانی شهرداری برگزار شده است، ادامه داد: آخرین تهمیدات لازم برای بارش برف و باران و عملیات زمستانی انجام شده است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: از همه امکانات و ماشین‌آلات شهرداری زنجان و بخش خصوصی برای عملیات زمستانی استفاده می شود تا مشکلی در اجرا به وجود نیاید.
,
 
,
شهردار زنجان از برگزاری مانور آمادگی نیروهای شهرداری برای فصل زمستان خبرداد و گفت: این مانور به منظور کسب آمادگی لازم در سطح شهر زنجان برگزار می‌شود.
,
 
,
یگانه یادآرور شد: به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، کیسه‌ها و مخازن نمک در محل‌های تعیین شده در معابر شهری و شهرک‌های اقماری شهر زنجان قرار داده شده تا مشکلی در برف روبی به وجود نیابد.
,
 
,
وی با بیان اینکه از خدمات مدیریت بحران شهرداری در عملیات‌های زمستانی انجام می‌شود، بیان داشت: شهرداری زنجان قبل از آغاز فصل پاییز برنامه‌ریزی‌های لازم را برای انجام عملیات زمستانی انجام داده است.
,
 
,
 این مسئول از به کار گیری 520 نیروی شهرداری در عملیات زمستانی خبرداد و گفت: آموزش‌های لازم به نیروها برای حضور فعال در عملیات‌ها داده شده است.
,
 
,
شهردار زنجان یادآور شد: برای برف روبی و انجام عملیات زمستانی 142 دستگاه انواع ماشین‌آلات به کارگیری می‌شود تا روند برف‌روبی با مشکل مواجه نشود.
,
 
,
یگانه از تعبیه ایستگاه‌هایی در نقاط مختلف شهر زنجان برای قرارگیری شن، ماسه و نمک خبرداد و گفت:  در 170 نقطه شهر زنجان این محل‌ها پیش‌بینی شده است.
,
 
,
وی یادآور شد: اولویت شهرداری برف‌روبی خیابان‌های اصلی و سپس فرعی و کوچه‌های مشکل‌دار است و در چند روز گذشته نیز عملیات برف‌روبی معابر در شهر زنجان انجام شد.
,
 
,
این مسئول تسهیل روند عبور و مرور شهروندان را مهمترین برنامه شهرداری عنوان کرد و گفت: استفاده کمک از نمک در پاکسازی خیابان‌ها موجب می‌شود تا آسفالت‌ریزی انجام شده با مشکل مواجه نشود.
,
 
,
شهردار زنجان برضرورت همکاری مردم با شهرداری در عملیات زمستانی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود ضروری است شهروندان از تردد غیرضرور در مراکز و اماکن خودداری کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه