اخبار داغ

امام جمعه آمل:

ترور دانشمند هسته‌ای به دست ایادی استکبار بی‌جواب نمی‌ماند

ترور دانشمند هسته‌ای به دست ایادی استکبار بی‌جواب نمی‌ماند
سیدجلیل مرتضوی در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای گفت: ایادی استکبار بدانند این اقدام‌شان بی‌جواب نخواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عصر روز گذشته یک خبر فوری تن ایران را دوباره لرزاند، باز هم چهره ظالمانه دنیای اسکتبار را نشان داد و باز هم سکوت همیشگی سازمان ملل و این بار هم یک نخبه که در صدر جهان نام اشنا بود.

خبر ترور شهید فخری زاده ما را یاداور روزهای تلخ مان کرد، یادآور سردار، شهید روشن، علیمحمدی، شهریاری که سالگرد ان نزدیک شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,

اسلام، بزرگ ترین قربانی تروریسم است ،نمونه بارز آن، حضرت علی علیه السلام که توسط دشمنان انسانیت ترور شد و بسیاری از پیشوایان دین مان که به دست ناپاکان شهید شدند.

آمریکا فرسنگ ها آن طرف تر از مرزهای خود با کشتن مردم یک کشور به دنبال صلح جهانی است و مضحک تر از آن حقوق بشر است که سکوت می کند؛ اما ما سکوت نمی کنیم و هر بار اسطوره ای تازه خواهیم ساخت؛ مالک اشترها، مختارها،آریوبرزن ها، ریسعلی دلواری هایی که از مرگ هراسی نداشتند.

قطره ای از خون این ابر مردها درختی تنومند می شود که تاریخ را شگفت زده می کند و بی جهت نیست که استکبار جهانی از ما می ترسد، از دامن مادران این سرزمین رستم زاده می شود و به جنگ اهریمن می رود.

شاید توانستند یک انسان را ترور کند؛ اما روح انسانیت را نمی تواند بکشد؛ همانطور که رسانه های غربی نیز نتوانستند از ترور این شخصیت بگذرند.

امام جمعه آمل در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران، گفت: این اولین ترور نخبه و دانشمندان مان نیست و آخرین نیز نخواهد بود، نکته ای که ما باید توجه کنیم این است که دشمن را بشناسیم و در مقابل اخم و لبخند انان تحت تاثیر قرار نگیریم.

حجت الاسلام سیدجلیل مرتصوی با بیان اینکه حرکتشان را بی پاسخ نخواهیم گذاشت، عنوان کرد: پاسخ خواهیم داد تا خون این شهیدان زنده بماند و دنیا بداند که ما با 8 سال دفاع مقدس تفاوت داریم، هم از لحاظ تکنولوژی علمی و نظامی و هم از لحاظ دستاورد پیشرفت چشم گیری داشتیم.

وی ادامه داد: به خون شهدا و دانشمندان قسم می دهم به مردم خیانت نکنند و بر اصول و آرمان هایمان  ثابت بمانیم، این تروها و شهدا با کوتاه آمدن هاست.

این مسئول تصریح کرد: دشمن، دشمن است، فخری زاده ها و روشن ها را گرفتند، هر چند جای شهدا را کسی نمی تواند پر کند و از نبودن این عزیزان سخت ناراحت هستیم، اما دانشمندان زیادی در کشور وجود دارد و همچنان راه انان ادامه دارد.

مرتضوی شهید سپهبد قاسم سلیمانی را افتخاری برای جهان خواند و خاطرنشان کرد: در این مسیر شهدای زیادی دادیم که در جهان عزت افرینی کرده اند و شهادت فخری زاده به ما ثابت می کند، برنامه هسته ای را گام به گام با هدف صلح امیز هسته ای که حق این ملت و شهداست مصمم تر باشیم.

وی از دولتمردان خواست تا درتصمیماتشان از شهدا درس بگیرند و افزود: مهم ترین درس استقامت و پایمردی و رسیدن به هدف والاست که آنان بزرگتری سرمایه خون را جان است تقدیم نظام و انقلاب کردند، دولت مردان در این مسیر ثابت قدم و دنبال رو این شهدا باشند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه