اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

دشمنان ایران با ترور شهید هسته ای پوشالی بودن خود را آشکارتر کردند

دشمنان ایران با ترور شهید هسته ای پوشالی بودن خود را آشکارتر کردند
امان الله علیمرادی گفت: دشمن با ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای، شیطنت و خباثت و دشمنی خود را نسبت به پیشرفت کشور، استقلال و سرافرازی ایران و کار آمدی جمهوری اسلامی را سر دست گرفت و زبونی، پستی، عجز و پوشالی بودن خود را آشکارتر ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت ترور شهید محسن فخری زاده گفت: بار دیگر دست پوسیده ظلم و تعدی دشمنان کینه توز اسلام و انقلاب اسلامی و عزت مردم ایران، به ترور مجاهدی دیگر دراز شد و دانشمند و مجاهد راه اعتلای کلمه الله محسن فخری زاده را با ترور به شهادت رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:  دشمن با این اقدام، شیطنت و خباثت و دشمنی خود را نسبت به پیشرفت کشور، استقلال و سرافرازی ایران و کار آمدی جمهوری اسلامی را سر دست گرفت و زبونی، پستی، عجز و پوشالی بودن خود را آشکارتر ساخت.

,

وی با بیان اینکه سرانجام به نصرت الهی ملت ایران با استقامت در راه حق پیروز میدان است، عنوان کرد: فقدان ظاهری این مجاهد بزرگ را به ملت ایران و همه مجاهدان راه اسلام و رهروان راه استقلال و عزت ملت ایران و همرزمان آن دانشمند عزیز و خانواده محترم فخری زاده و مقام معظم رهبری امام خامنه ای تسلیت می گویم.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی در پایان خاطر نشان کرد: از حضرت حق تعالی، مبیر الظالمین خدای عزیز و جبار، برای این شهید، علو درجات در اعلی علیین و برای آمران و عاملان این جنایت، خذلان و رسوایی و نابودی و سقوط در اسفل السافلین و برای صاحبان مصیبت صبر جمیل و اجر جزیل می خواهم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه