اخبار داغ

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

باید پاسخی قاطع به ترور شهید فخری زاده داد/جلوگیری از پیشرفت و قوی شدن، هدف دشمنان کشور

باید پاسخی قاطع به ترور شهید فخری زاده داد/جلوگیری از پیشرفت و قوی شدن، هدف دشمنان کشور
هادی بیگی نژاد گفت: برای امنیت کشور باید پاسخی قاطع به ترور شهید فخری زاده داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی بیگی نژاد، دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با محکوم خواندن ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: حرکت هایی که دشمنان علیه ملت انجام می دهد را باید به خوبی شناخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: دشمنان همواره یک مسیر پیوسته را علیه ایران اسلامی در پیش گرفته اند و در این بین برنامه ریزی کرده اند که دو مولفه پیشرفت و قوی شدن کشور را از بین ببرند.

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد قدرت و صلابت ایران اسلامی بود، تاکید کرد: دشمن حاج قاسم را ترور کرد تا قدرت ایران را تضعیف کند.

,

وی افزود: دشمنان دانشمندان هسته ای، شهید تهرانی مقدم و شهید آشتیانی را ترور کردند تا مولفه‌های پیشرقت ایران را از بین ببرند.

,

بیگی نژاد تاکید کرد: ما باید آنقدر در زمینه های مختلف قدرت پیدا کنیم و توان مان را بالا ببریم که دشمن نتواند با این اقدامات جلوی پیشرفت و قدرت ما را بگیرد.

,

وی گفت: هنگامی که تعداد دانشمندان ما انگشت نما باشند و مشخص باشند به چند نفر محدود باشند دشمن درصدد از بین بردن آنان است.

,

دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد قاطع با مسببان این امر تصریح کرد: در این شرایط حتما باید عوامل و کسانی که به دنبال ناامن سازی داخل کشور هستند برخورد شود.

,

وی تاکید کرد: اگر با مسببان برخورد نکنیم و دشمن در درون کشور خودمان و هموطن ما را ترور کنند و ما پاسخی ندهیم باز این خیال خام را به سر دارد و این اقدامات ادامه دار خواهد بود.

,

بیگی نژاد با بیان اینکه امروز مشخص است چه کسانی دست به این ترور ها می زنند، عنوان کرد: نمی دانیم در مقابل این اقدامات دشمنان چرا هنوز برخی دم از مذاکره می زنند.

,

وی افزود: بعد از برجام هیچ تحریمی برداشته نشده و غربی ها به هیچ یک از تعهداتشان عمل نکردند و در مقابل نیز کسی در داخل از آنان سوال نکرد که چرا تعهداتشان را زیر پا گذاشتند.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط دم زدن دوباره دم از مذاکره جای بسی سوال دارد و این افراد یا نمی فهمند یا در شبکه نفوذ قرار دارند.

,

وی با ابراز ناراحتی از اقدام دشمنان در ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده تاکید کرد: برای امنیت کشور باید پاسخی قاطع به این اقدام داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه