اخبار داغ

استاندار لرستان خبر داد؛

احتمال وقوع سیلاب در لرستان/ مردم از حاشیه رودخانه‌ها فاصله بگیرند

احتمال وقوع سیلاب در لرستان/ مردم از حاشیه رودخانه‌ها فاصله بگیرند
خادمی، استاندار لرستان با اشاره به بارش های استان و احتمال وقوع سیلاب گفت: مردم از حاشیه رودخانه ها فاصله بگیرند و دستگاه های اجرایی استان آمادگی مقابله با سیلاب را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک سیدموسی خادمی اظهار داشت: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، احتمال وقوع سیل طی امروز و فردا به دلیل بارندگی شدید در استان محتمل خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

وی افزود: دستگاه های اجرایی در کنار اجرای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا و احتمال وقوع سیل، هر دو موضوع را به خوبی مدیریت کنند.

,

استاندار لرستان عنوان کرد: توپوگرافی استان به گونه ای است که با توجه به شرایط کوهستانی احتمال وقوع سیل را افزایش می دهد که از این رو ضرورت دارد دستگاه های اجرایی مرتبط با سیل آمادگی لازم را داشته باشند.

,

وی تصریح کرد: از مردم تقاضا می شود با توجه به شرایط پیش رو، از اماکن پر خطر مانند رودخانه ها و مسیل ها فاصله بگیرند و از اتراق در حریم رودها یا کوهپیمایی پرهیز کنند و کشاورزان نیز ادوات خود را از مسیر رودخانه ها به منظور پیشگیری از خسارات احتمالی جمع آوری کنند.

,

خادمی گفت: اولویت اول حفظ جان مردم است و پیشگیری از خسارات احتمالی و آمادگی برای خدمات رسانی به مردم در صورت وقوع سیل، مد نظر دستگاه های اجرایی باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه