اخبار داغ

مسئول حوزه‌های علمیه:

شهادت شهید فخری‌زاده دلیلی بر حقانیت نظام اسلامی و پستی دشمنان است

شهادت شهید فخری‌زاده دلیلی بر حقانیت نظام اسلامی و پستی دشمنان است
حدائق گفت: شهادت شهدای عزیز دلیلی بر حقانیت این نظام و سربلندی مملکت است و از سویی دیگر دلیلی بر عداوت، پستی، لجاجت و خیره‌سری کسانی است که از آزادی و حقوق بشر دم می‌زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس سیاسی شیرازه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ علی‌رضا حدائق به مناسبت شهادت شهید فخری‌زاده با صدور پیامی اظهار کرد: شهادت شهدای عزیز دلیلی بر حقانیت این نظام و سربلندی مملکت است و از سویی دیگر دلیلی بر عداوت، پستی، لجاجت و خیره‌سری کسانی است که از آزادی و حقوق بشر دم می‌زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

متن پیام تسلیت مسوول حوزه‌های علمیه منصوریه، مولی‌الموحدین(ع)، خاتم‌الانبیا(ص) و مدیرعامل بنیاد مهدویت(عج) فارس که به شیرازه ارسال شده است، بدین شرح است:

, شیرازه,

و لا تحسبن الّذین قتلوا فی سبیل اللهِ امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

,

خبر به شهادت رسیدن دانشمند فرهیخته هسته‌ای ایران، شهید عزیز محسن فخری زاده دانشمند ارشد وزارت دفاع و لجستیک نیروی‌های مسلح و دارنده لقب برنامه هسته‌ای ایران در رسانه‌های غربی، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه امام حسین(ع) در بعدازظهر روز جمعه موجب تأسف و تأثر را فراهم کرد.

,

آنچه مسلم است، عناد و کینه‌توزی دشمنان اسلام و نظام اسلامی از دیرباز بوده است، که خداوند می‌فرماید تلاش دشمنان حقیقت و فضیلت بر این است که نور خدا را با تبلیغات خود خاموش کنند اما اراده الهی بر این است که نور خدا پیوسته تمام و کامل بماند.

,

شهادت شهدای عزیز دلیلی بر حقانیت این نظام و سربلندی مملکت است و از سویی دیگر دلیلی بر عداوت، پستی، لجاجت و خیره‌سری کسانی است که از آزادی و حقوق بشر دم می‌زنند.

,

شهادت این عزیز را به محضر ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده محترم ایشان تبریک وتسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن شهید از خلق رسته و به‌حق پیوسته خواستارم.

,

 

,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه