اخبار داغ

دبیر جبهه ایستادگی استان فارس:

ترور شهید فخری‌زاده نتیجه مواضع منفعلانه دستگاه دیپلماسی کشور در برابر جنایات آمریکا است

ترور شهید فخری‌زاده نتیجه مواضع منفعلانه دستگاه دیپلماسی کشور در برابر جنایات آمریکا است
دبیر جبهه ایستادگی استان فارس با اظهار تاسف از شهادت شهید فخری‌زاده گفت: این جنایت هولناک در حالی صورت گرفت که دستگاه دیپلماسی دولت تدبیر و امید، با وجود نهی صریح رهبر معظم انقلاب، همچنان ذلیلانه آرزوی مذاکره دوباره با قاتلان فرزندان این سرزمین را در سر می‌پروراند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین اسکندری در گفتگو با سرویس سیاسی شیرازه، در پی شهادت مظلومانه شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: هنوز یکسال از داغ شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، توسط دولت تروریستی آمریکا نگذشته است، که بار دیگر دست جنایتکار امپریالیسم جهانی به خون ابرمردی رشید از خاک این سرزمین آغشته شد و دانشمندی بی بدیل همچون شهید محسن فخری‌زاده را از این ملت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی با اظهار تاسف از شهادت شهید فخری‌زاده، این جنایت هولناک را نتیجه مواضع منفعلانه دستگاه دیپلماسی کشور در برابر جنایات غرب و آمریکا می‌داند، بیان کرد: این جنایت هولناک در حالی صورت گرفت که دستگاه دیپلماسی دولت تدبیر و امید، باوجود نهی صریح رهبر معظم انقلاب، همچمنان ذلیلانه آرزوی مذاکره دوباره با قاتلان فرزندان این سرزمین را در سر می‌پروراند.
,
 
,
دبیر جبهه ایستادگی استان فارس بیان داشت: بی شک جسارت امروز غرب و عوامل آن در به شهادت رسانیدن دانشمندی دیگر از صنعت هسته‌ای و موشکی کشور، نتیجه نگاه حقیرانه عده‌ای در عرصه سیاستگذاری‌های داخلی کشور است، آنان که به سراب آمدن "بایدن" در راس دولت آمریکا دل خوش کرده‌‌اند و باز همچون دیروز دست‌های چدنی را در پس دستکش مخملی نمی‌بینند! 
,
اسکندری در ادامه گفتگو با شیرازه تصریح کرد: آنان که نتیجه برجامشان تنها عقب راندن کشور از دستاوردهای عظیم علمی و تحمیل تورم و مشکلات بی‌سابقه اقتصادی به کشور بوده و کشور را جولانگاه جاسوسان غرب کرده است و بی شک ریخته شدن خون شهیدی همچون فخری‌زاده از ثمرات همان درخت گلابی است که وعده اش را به ملت داده بودند. 
,
 
,
اگر وعده انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی محقق شده بود، امروز شاهد تکرار فاجعه‌ای دیگر در کشور نبودیم
, اگر وعده انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی محقق شده بود، امروز شاهد تکرار فاجعه‌ای دیگر در کشور نبودیم,
 
,
این فعال سیاسی با بیان اینکه اگر وعده انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی محقق شده بود، امروز شاهد تکرار فاجعه‌ای دیگر در کشور نبودیم، گفت: ما با تقبیح رفتار منفعلانه دستگاه دیپلماسی کشور در برابر تجاوزات مکرر امپریالیست جهانی به خاک و جان فرزندان این کشور، از همه دستگاه‌های مسوول و به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا با تدابیر به موقع و قاطع، مانع تحمیل برجامهای دوباره بر کشور شوند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: شهید فخری‌زاده نماد قدرت علمی ایران اسلامی بود که بدخواهان و دشمنان را از رشد خیره کننده علم و فناوری این مرزوبوم پرگهر به لرزه انداخته بود و هر شهیدی که بر زمین بیافتد، ده‌ها قهرمان دیگر از این خاک برمی خیزند.
,
 
,
اسکندی گفت: راه فخری زاده، طهرانی‌مقدم و قاسم سلیمانی ادامه دارد و جوانان عزیز ایران، در مسیر تداوم‌ موفقیت‍‌های علمی و فناوری گام برمی‌دارند و قله‌های عزت، سربلندی و قدرت را به زیر پا می‌آورند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه