اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد مطرح کرد؛

انتقام سخت در انتظار عاملان ترور شهید فرخی‌زاده/ چشم طمع استکبار باید برای همیشه کور شود

انتقام سخت در انتظار عاملان ترور شهید فرخی‌زاده/ چشم طمع استکبار باید برای همیشه کور شود
حجت‌الاسلام ناهیدی با بیان اینکه بدون تردید انتقام سخت و پشیمان‌کننده‌ای در انتظار عوامل این واقعه دردناک است و این اقدام قطعاً به‌زودی انجام می‌گیرد، گفت: ملت ایران در واقع باید چشم طمع استکبار را برای همیشه کور کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناهیدی، امام‌جمعه خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس، ضمن تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: روح پاک دانشمند پارسا و گمنام و عضو ارشد سپاه پاسداران و رئیس سازمان پژوهش‌های وزارت دفاع به یاران شهیدش پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه این سردار پرافتخار مدیری توانمند بود و اقتدار ایران اسلامی را به حد بازدارندگی رساند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و اسرائیل خبیث به نقاط قدرت و قوت ایران پی برده‌اند و به همین منظور همواره درصدد هستند که نیروهای کارآمد، مخلص و متعهد ما را مورد هدف قرار دهند و به شهادت برسانند و می‌رسانند.

,

امام‌جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه این شهید والامقام بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری برای شهادت، سرانجام به آرزوی دیرینه خود رسید، تصریح کرد: بدون تردید همان‌طور که فرمانده کل سپاه پاسداران اعلام کرد انتقام سخت و پشیمان‌کننده‌ای برای عوامل این واقعه دردناک در پیش خواهد بود و این اقدام قطعاً به‌زودی انجام خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه باتوجه‌به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا جدید انتخاب شده باید به چند نکته توجه داشته باشیم، اذعان کرد: تجربه 42 ساله ایران اسلامی و معطل سازی برجام طی 7 سال گذشته و ظلم فاحش و مضاعف آمریکا در حق ملت ایران؛ همه ملت غیور ایران به پیروی از مقام معظم رهبری، هیچ سخن و رفتاری که علامت انفعال و کوتاه آمدن و امثال این موارد در برابر دشمن باشد نباید از خود نشان دهند.

,

ناهیدی با بیان اینکه در واقع باید چشم طمع استکبار را باید برای همیشه کور کنند، عنوان کرد: مردم ایران باید بدانند باتوجه‌به ذات شیطانی آمریکا که بعد از انتخابات آمریکا، هیچ‌گاه چیزی تغییر نکرده و نخواهد کرد و ملت آزاده ایران تحت هیچ شرایط و در هیچ سطح با آمریکا مذاکره نخواهد داشت.

,

وی ادامه داد: افرادی که بعدازاین ماجراها دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند و دوباره گرفتار فریب‌های چند کشور اروپایی و آمریکا می‌شوند باید برای کشور ایران مشخص کنند که آمریکا برای بازگشت به برجام تکلیف خسارت 150 میلیارد دلاری که به ایران زد را چطور جبران خواهد کرد و همچنین چگونه تحریم‌ها را رفع می‌کند و عوامل شهادت سردار بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را جبران خواهد کرد.

,

امام‌جمعه خلیل‌آباد با اشاره به اینکه افرادی که به دنبال این هستند که دوباره باب مذاکره را باز کنند باید بدانند که 7 سال مذاکره نتیجه نداد و باز دوباره می‌خواهند 7 سال دیگر مردم را این‌طور معطل کنند، تشریح کرد: تجربه 42 ساله انقلاب نشان می‌دهد که باید در همه مراحل و سخنان و گفته‌ها چیزی را بیان کنیم که مقام معظم رهبری فرموده‌اند.

,

وی همچنین در ادامه تأکید کرد: نباید صحبتی به میان بیاید که دشمن را به طمع بیندازد و تلقی انعطاف در برابر آمریکا باشد و بنابراین بالاترین تصمیمی که برای ایران توسط مقام معظم رهبری گرفته می‌شود باید در دستور کار قرار بگیرد و همه از صدر تا ذیل این سیاست، مبنا و ادبیات در برابر کشورهای اروپایی و مخصوصاً رئیس‌جمهور جدید آمریکا به کار ببرند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه